perjantai 26. syyskuuta 2014

Mallinhommia sekä vähän syvällisempää ajatusta


Eilen perjantaina pääsin tosiaan sitten leikkimään vähän mallia. Niin kai tää alkaa menemään jo vähän rutiinilla kun olihan tämä jo kolmas kerta kun olen Changen mallina ! 
Suuntasin ensin meikkiin Willan Kicksiin. Siellä olikin oikein mukava ja taitava meikkaaja jolta sain myös paljon vinkkejä meikkijuttuihin. Mähän en siis juuri ikinä meikkaa ja jos meikkaan niin se on perus "jokumeikkivoide" ja ripsaria. Meikkaaja totesi että mulla on aika pintakuiva iho, ei mikään yllästys! Kyseli mitä tuotteita käytän yms., ja mä vähän hölmönä sitten vastailin. Sovin että menen joku päivä Kicksiin käymään ja katotaan mulle sopivia meikkejä.

Before and after

Kicksistä suuntasin sitten Changen liikkeeseen missä oli Custom Curlsista kampaaja Suski. Hän laittoi sitten hiukset nätisti laineille. Kyllä kelpasi kun oli niin nättinä :)


Kun olin valmis meikistä ja hiuksista niin sain esittelemäni vaatteet päälle. Yläosana oli ihanat vaalenapunaiset pus up-liivit missä oli mustaa pitsiä. Alaosa oli samaa väriskaalaa. Alaosa oli stringihipsterit (?). Kuitenkin sopivat hyvin mun takapuolelle ;).
Terhi oli ollut aamun ennen mua esittelemässä omaa settiiään. Hetken olin siinä liikkeessä ja lähdin sitten kiertämään kauppakeskusta ympäri alusasussa jakaen liikkeen flyereita.


Oli mielenkiintoista seurata ihmisten reaktioita siihen että kuljen kauppakeskuksessa alusasussa. Ensinnäkin ihanimpia olivat vanhemmat rouvashenkilöt jotka aidosti ihastelivat asua ja mun ulkomuotoa ja sitä että kuinka rohkea olen kun tuollaisessa asussa kuljen julkisesti. He tulivat koskettelemaan ja hypistelemään asua.

Pariskuntia oli myös hyvä seurata. Nainen usein vähän "mulkoili" mua ja sitten miestään. Mies taas vastaantullessaan ei oikein tiennyt että mihin olisi pitänyt katsoa. 

Nuoret naiset myös "mulkoilivat" ja suputtelivat kun menin ohi mutta eihän se mua haitannut. Nuoret tytöt myös suputtivat ja hihittelivät mutta sehän on erilaista suputtamista kun vanehmpien tyttöjen. Ja pienetkin lapset katselivat mua silmät suurina, ne oli söpöläisiä :)

Mutta siis pahimpia olivat vanhemmat miehet. Ihan avoimesti kyyläsivät ja katselivat perään. Pari herraa tuli jopa liikkeeseen ihan vaan katsomaan mua. No joo olihan se hetken aikaa ihan hauskaa mutta kyllä siinä loppuvaiheessa huomasi että alkoi jo oikeasti ällöttämään se kyylääminen. Ja heistä tiesi että katsoivat vaan sen takia että olin puolialasti.

Alkaa jo vähän bodya löytymään ;)

Okei jos mietin omaa lajiani niin olenhan siinäkin ihmisten katseltavana ja arvosteltavana puolialasti. Mutta siinä se onkin eriasia sillä ne ihmiset ei katso sua vaan sen takia että olet puolialasti vaan katsovat sua sen takia että arvioivat että oletko tehnyt tarpeeksi duunia kuntosi eteen. Katsovat siis ihan eri silmällä. 
Mietin siinä päivän aikana myös omaa näkemystä itsestäni ja sitä miten muut minut näkevät. Omasta mielestä kroppa on tällä hetkellä liian nestemäinen hyppimään puolialasti muiden edessä kun taas toisten mielestä näytän tosi hyvältä. 
Toisaalta oli taas ihana huomata miten olen oikeasti sinut kroppani kanssa ja itsevarma siitä että pystyn olemaan noin vähissä vaatteissa julkisesti. Sainkin kavereilta ja muilta ihmisiltä kommenttia että miten rohkeata on esiintyä näin julkisesti. 
Mulle on kyllä aina ollut luontevaa olla vähissä vaatteissa/alasti ja se on opittu jo ihan lapsena kotoa. Toisaalta vanhemmille kiitos siitä!


Pidän nyt loppuviikon salivapaata. Tänään vielä tallille ja sieltä sitten suoraan töihin. Maanantaina aloitan sitten taas treeniviikon jalkatreenillä! 







2 kommenttia:

  1. Huippua mainontaa että laitetaan malli liikkeen alusvaatteilla ihmisten keskuuteen, varmasti herätti kaiken huomion :) En tiedä pystyisinkö itse menemään noin rohkeasti :D Upea malli kertakaikkiaan! ;)

    VastaaPoista
  2. Tosiaankin! Oli kyllä hauskaa hommaa :)

    VastaaPoista