tiistai 16. syyskuuta 2014

Selviytymistä kiireisessä arjessa

Kahdeksan päivän työputki juuri puolessa välissä ja kyllä tää aikamoiselta selviytymiseltä on tuntunut. Mulla oli siis tosiaan koirat viikonlopun hoidossa, lisäksi kolme 7 aamuvuoroa putkeen. Niin ja tietty treenit siihen päälle. Yöunetkin tuntuivat viikonlopun aikan jäävän todella vähäisiksi sillä heräsin joka aamu 04-05 aikaan ja eipä siinä enää oikein unta riittänyt kun klo 06 herätys!


Perjantaina kävin Fitillä tekemässä olkapäitä, treenistä nyt lähinnä jäi mieleen se että tulipahan tehtyä. Eli aika suorittamalla meni. Lauantaina kävin Kuntokeskuksella tekemässä takareidet ja pakarat. Nyt pääsin oikeastaan ensimmäistä kertaa tekemään kunnolla tämän takareisi- pakara ohjelman. Viimeksikin kun mulla olisi ollut takareiska päivä niin oli ne PT-päivät. 
Mulla oli todellakin vaikeuksia lähteä edes tekemään koko treeniä sillä jotenkin väsymys alkoi painaa aamuvuoron jälkeen ja se elämä on välillä sellaista että aina ei vaan huvita! Sain kuitenkin motivaatiota treenin tekoon kun katselin muiden tiimiläisten kisakuvia netistä, kireitä mimmejä! 
Treeni kuitenkin meni ihan hyvin ja onneks mulla on aika helppo kuitenkin tehdä noita takareiskoja joten sinällään se ihan suju. Mulla on se reverse hack tossa ohjelmassa ja tykkään kyllä siitä niin :)


Sunnuntaina tuntui että alkoi jo v-käyrä olla jo aika tapissa ja aikaiset aamuheräämiset alkoi kyllä painaa päälle. Mutta onneks mulla oli vuorossa käsipäivä! Kävin siis fitillä tekemässä hauis/ojentaja/olkapää treenin. Kaveri siinä totes salilla mut nähdessään että oot aika vihasen näkönen.. Joo taisin vähän olla! Onneks pystyi kaiken vitutuksen purkaa siihen rautaan ja kyllä se tuntu liikkuvankin. Toi käsiohjelma on niin hyvä ja saa kyllä niin hyvän tuntumaan. 
Treenin aikana tuli kyllä erinäisiä "oireita". Koin mm. ponnistus päänsärkyä kun ei muistanut hengittää tehdessä. Myöskin tuntui että näkökentässä alkoi välillä heittää. Luulen että nämä johtuivat väsymyksestä. Treenin jälkeen näytin, äidin sanoja lanaten, ihan hevoselta! Kiitti vaan äippä :)
Mutta oli kyllä niin voittajafiilis treenin jälkeen että!


Nyt maanantaina ja tiistaina olen pitänyt salivapaata. Eilen kävin tallilla Defen ratsastamassa. Keli oli niin mahtava että oli ihan pakko suunnata maastoon! Defe oli kyllä oikein halituulella ja oli tainnut olla vähän ikävää. Käytiin vetämässä kunnon maastobaanattelut niin että allekirjoittaneellakin kramppasi takareidet ja pohkeet ! Maanantai-iltana mun päässä ei kyllä enää liikkunut mitään ja kroppakin alko olla aika valmista kauraa!


Tänään mulla ei ollut ohjelmassa yhtään mitään! Vielä olisi perjantaihin asti töitä ja lauantaina aikaisin aamusta suunnataankin sitten Turkuun kahvakuula koulutukseen. Yötä ollaan Turun Karibiassa joten päästään kylpylään lillumaan ja rentoutumaan ! Joten palataan varmaan astialle sitten kahvakuula koulutuksen jälkeen!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti