perjantai 12. syyskuuta 2014

Kaksi tehokasta vapaapäivää ja vähän jotain muuta....

Keskiviikkona vapaapäivän kunniaksi suuntasin aamusta Kuntokeskukselle jalkajumppaan. Tai no kun olin aamun lorvinut niin kyllä se meni melkein puoleen päivään. Vuorossa oli siis reisipäivä! Mulla oli kaksi lepopäivää alla joten odotukset oli treenistä kovat. Lämmittelin jalkoja vähän eri tavalla kuin aiemmin. Tein äidiltä saamien vinkkien mukaan lämmittelyä ja erityisenä lämmittelyn kohteena oli polvet ja nivelet.
Treenin aloitin peruskyykyllä. Oli kyllä voimakas fiilis! Ja se fiilis jatkui koko kyykkysarjan ajan ja sainkin vähän lisättyä painoja vikoihin sarjoihin. Tuolla Kuntokeskuksella ei ole peiliä telineen edessä joten saa seinää katsella kun kyykkää. Toisaalta tulee sellainen olo että sitä joutuu keskittymään siihen kaksi kertaa enemmän kun ei ole peiliä mistä katsoa.
Vahva fiilis jatkui läpi koko treenin ja itseasiassa taisin tehdä kaikki liikkeet vähän paremmilla painoilla ja tatsilla kuin aiemmin. Reidet menikin kivasti pumppiin ja fiilis oli great :)

Laitoin myös Harrille kuntokuvat ja hyvältä kuulema näyttää ja kehitystä tapahtuu. Niin ja ei kuulema haittaa jos on vähän pullukka. Kysäisinkin sitten Harrilta asiaa mitä olen tässä miettinyt jonkin aikaa. Mielessä on siis käynyt että onkohan mulle tarkoitus pitää jotain välidieettiä jossain vaiheessa vai miten tässä edetään. Vastaus oli että ei mitään välidieettejä! Tämä selvä, syödään siis niin kauan kunnes alkaa oikea kisadieetti, jännää!

Jalkajumpan jälkeen

Treenin jälkeen kävin ahtamassa ruokaa namaan ja hetken lepäilemässä ennen kun suuntasin tallille. Olin menossa ratsastamaan yhtä eestinhevosta (tai poni se mun kirjoissa on :D). Olen sopinut hevosen omistajan kanssa että menen sillä silloin tällöin. Saa poni vähän läpiratsastelua ja itse saan mentyä jollain muulla hevosella kun Defellä. Aina kun menee muilla hevosilla niin osaa arvostaa niitä oman hevosen hyviä puolia enemmän ;) Poni tais muistaa et mikä muija mä oon kun kavahti oikein sivuun kun tulin kohti. Myöskin heti kun omistaja poistui kentällä niin poni teki kaikkensa että olisin tippunut tai jotain muuta. Lähinnä huvitti sillä ponin keulimiset yms on aika pientä Defen temppujen rinnalla :) No lopulta poni luovutti ja meni oikein mallikkaasti. Loppukiitokseksi se työnsi pään mun kainaloon, eli tais sillä olla ihan kivaa!

Defen eka päivä nykyisellä tallilla 

Torstaina kävin sitten aamusta Defen läpiratsastamassa. Oli heppa kivempi ratsastaa mitä on viime aikoina ollut ja saatiin ihan oikeasti tehtyä vähän muutakin kun perusjuttuja. Menin vielä itse ilman jalustimia joten jalat oli taas aika kovilla. Tuntui vielä edellisen päivän jalkatreeni sekä ratsastus. Ratsastuksen jälkeen olin erittäin tietoinen mun sisäreisistä!

Fitillä otettu "feikkikuva"

Iltapäivästä sitten suunnattiin äitin kanssa Sporttimekkaan treenaamaan. Teinkin vaihteeksi sitten selkätreenin siellä, tai no olihan se mulla ohjelmassa. Huomaa kyllä miten painot eroaa paljon eri saleilla vaikka numeroina onkin samat. Kivasti sai selän pumppiin taas! Mulla on viimeisessä supersarjassa kulmasoutua sekä ylätaljaa. Ylätalja oli tuolla juuri varattu kun olisin sitä tarvinnut. Tein sitten ylätaljan sijaan vipuvarsi laitteessa "ylätaljaa". Laite olikin tosi hyvä sillä oteleveys leveni mitä alemmas rutisti. Eli sai tosi hyvän viimeistelyrutistuksen latseille, toimii! Sporttimekassa muuten laajentavat pukkareita, ei huono! Oli kyllä taas kiva käydä siellä reenailee :)

Looking good ;)

Niin, tosiaan sitten sitä jotain vähän muuta. Allekirjoittanut on siis päässyt Treenibloggarit sivuston bloggaajaksi ! Eli kohta myös mun blogi löytyy sielä ja sieltä kautta voi myös seurata mun touhuja! 


Tänään mulla alkoikin sitten 8 päivän työputki ja lisäksi mulla on nyt viikonlopun vanhempien koirat taas hoidossa. Viikonloppuna käyn myös työn ohella treenaamassa eli kiirettä pitää. Täytyy miettiä sitten ensi viikon treenit sillä viikonloppuna suuntaamme sitten Spartan Gearin kahvakuulakoulutukseen Turkuun. Ei ole lähiaikoina vapaa-ajan ongelmia!


Kebab toivottelee rauhallista viikonloppua!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti