lauantai 6. syyskuuta 2014

Tampereen PT-päivät ja röllykkä-kriisi!


Heheh, joo kyllä alkaa olla hulluuden rajoilla näiden omien ajatusten kanssa! No jeps, todellakin... Siis oltiin tosiaan perjantaina Heurekassa mielenterveysnäyttelyssä. Näyttely oli hyvä mutta odotin siltä kyllä enemmän. Uskon että ihminen ketä ei ymmärrä näistä asioista juurikaan saa näyttelystä irti mutta jotenkin "ammattilaisena" olisi toivonut jotain enemmän. Mutta kiva oli käydä ja olisi harmittanut jos ei olisi tullut käytyä! 
Ainiin ja hyi että, kävin ajamassa sillä polkupyörällä mikä menee ylhäällä vaijerissa. HYI että pelotti ja jalat oli ihan muusia kun tulin pois pyörän päältä. Se oli niin pelottavaa!

Mä, mun pallomaha ja Lissu Heurekassa :)

Käytiin Heurekan kiertelyn jälkeen syömässä Tikkurilassa ravintola Oklaholmassa. Oli kyllä kiva paikka ja on meillä vaan hyvä työporukka minkä kanssa viihtyy vapaa-ajallakin :)

Mun annos; 150g härän sisäfilettä, maalaisperunat, punaviinikastike, pekonia,papuja, tomaattia. Nam oli kyllä hyvää :)

Tänään aamulla suuntasin ensin Tervakoskelle josta lähdettiin sitten äitin kanssa kohti Tamperetta PT-päivälle. Käytiin ennen salille menoa kääntymässä tietty Body Actioinilla. En perjaatteessa tarvinnut mitään, mutta... Taas ne Bia Brazilin "farkut" huuteli mua siellä hyllyssä. Ajattelin että olisko nyt viimein aika ostaa ne oikeasti. Mun kaikki farkut on jotenkin niin epäsopivia ja suurin osa ei mahdu enää jalkaan. Kävin sitten kokeilemassa noita Bian housuja ja pakkohan ne oli sitten ostaa. Ne oli vielä 20% alennuksessa niin ei kirpaissut niin paljoa :)

Vähän toi aamupala tökki tossa yks aamu...

Päivän treeniin siis, osallistuin tänään takareisi- pakara treeniin koska se olisi muutenkin ollut tänään päivän treeni. No meitä ei sitten ollut kuin kaksi halukasta ko. ryhmään, mutta mikäs sen mukavampaa! Saatiin siis aika henkilökohtaista ohjausta. Treeni tehtiin taas ns. kiertoharjoitteluna ja pitkää sarjaa. Ekana liikkeenä oli loitontajalaite ja asento etukumara että ottaa sinne kankuille. Tehtiin sarjoja vähän eri variaatioilla ja kyllä tuntu. Siitä suoraan SJMV alhaalla etuheilautuksella. Itse tein ilman heilautusta sillä tuntu että se otti selkään ja se ei nyt ollut tässä tarkoitus. Ylösnousussa kunnon puristus pakaralle niin avot! 
Seuraavaksi oli vuorossa takapotku pakaralle. Tässä liikkeessä huomasi hyvin että kun alkaa takaosasto väsyä niin alkaa tekemään etureidellä.


Takapotkusta sitten suoraan vääntämään takareisiä maaten. Mun kanssa keskityttiin liikerataan ja siihen että puristan sillä pakarallakin eikä vain takareisillä. 
Viimeisenä liikkeenä oli syvä kyykky penkille jalat leveällä. Muutama kierros haettiin mulle sopivaa asentoa ja vikalla kiekalla se sitten löytykin. Kiitos vaan koutsille ohjauksesta ja kannustuksesta! Mun on tosiaan usein vaikea saada pakaralle tuntumaa koska takareisi dominoi niin vahvasti ja tekee pakaran puolesta työt. Tässä treenissä sain kyllä tuntuman pakaraan ja kiva väpätys oli vikoissa toistoissa!

Mä ja mun röllykkä :p

Jalkatreenien jälkeen suihkuun,syömään ja kohta olikin sitten vuorossa posettelua. Kyllä täytyy sanoa että oli haastavaa ottaa lineup asentoja kun jalat vaan tärisi ja tuntui niin jäykiltä. Tällä kertaa meitä poettelijoita olikin toosi paljon ja suurin osa oli nyt syksyllä kisaavia. Harkat meni aika samalla kaavalla kuin aina ennenkin mutta oli kiva käydä taas Sirpan silmän alla ja saada palautetta että  näkee että on tullut treenattua. Vaikka itsellä oma fiilis poseista oli että onpa jäykkää :D Mutta hyvä että se näytti joltain muulta. Mä kyllä niin tykkään noista posehommista mutta  nyt en ollut omasta mielestä ihan parhaimmillani. Mietin tuossa kotimatkalla että voisin jo nyt syksyllä ottaa Sirpalta yksärin ja jos vähän jo pikkuisen katseltaisiin T-kävelyä vaikka omiin kisoihin onkin vielä aikaa. Saisi lisäboostia posetreeneihin ja en usko että siitä olisi mitään haittaa nyt jo alkaa sitä treenaamaan. Tietty vielä normi asentojakin tarvitsee treenata. Mietitään :)


Mulla iski tosiaan tossa treenien jälkeen pikku kriisi, tai no on se kriisi tässä tehnyt jo tuloaan vähän aikaa jo. Ensinnäkin mun vaatekaapista ei lyödy yksiäkään housuja jotka olisivat kauhean mukavat päällä (paitsi nyt sain ne Biat), mun rinnat on taas keränneet rasvaa kun syö enemmän ja ärsyttää kun ne on tossa edessä :D. Mut tää isoin ärsytys on tää mun nesteröllykkämaha :D Mulla tuli tosiaan kuumeessa se +2kg ja joo tiedän että aineenvaihdunta meni siinä varmaan vähän sekasin ja kropassa mikään ei liiku. Lisäksi mulla oli töissä tuossa pari iltavuoroa putkeen mikä ei auta tätä nesteistä oloa yhtään!  Tuntuu että iltavuoro päivinä se iltavuoro on pelkkää syömistä ja sitten ei tule tietenkään enää liikuttua kun on jo aamusta käynyt salilla.


On mulla kyllä hyvin jo lähtenyt nesteet liikkeelle sillä saa vessassa ravata aika usein ja kyllä sitä nestettä irtoaa. Mutta kyllä mun täytyy todeta että on tähän kroppaan romuakin jo tullut nesteiden lisäksi. Ja kyllä se järjen ääni takaraivossa sanoo että ei ne nesteet tohon jää ja olo paranee ja kyllä sitä kiinteytyy ja ja ja... Mutta nyt iski vain tälläinen fiilis ja pakko se oli johonki purkaa ja analysoida. No kyllä mun läheiset on jo saaneet mun valitusta kuunnella ja ovat kyllä tsempanneet. Mä olen kuulema liian itsekriittinen. No eikös se itsekritiikki ole kaikista pahin!  Huh, no ehkä tää kohta tästä....

Mutta siitä mä olen todella ylpeä että olen oppinut poseja näin hyvin ja että olen saanut hyvää palautetta niistä!

Ensi viikolla olisi tiedossa posettelua kilpasiskojen kanssa ja suunnitelmissa oli myös lähteä ensi viikolla Sporttimekkaan treenaamaan!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti