keskiviikko 27. elokuuta 2014

Kipeenä kerran vuoteen!

Tosiaankin allekirjoittaneen yllätti pikku flunssa. Tai no ei tämä viime yönä miltään flunssalta enään tuntunut. Kuume huiteli varmaan aika korkealla oloista päätellen. Mä en tosiaan liian usein sairastele. Tänä vuonna olen töistä ollut kaksi päivää saikulla ja nyt napsahti kolmas. Mä en vain kauhean helposti saa näitä tauteja mutta nyt tais iskeä kunnolla. Ajattelin että en ota buranaa tms., että menee nopeemmin ohi kun antaa kuumeen nousta kunnolla. Yöllä olo oli kyllä niin kauhea että oli pakko ottaa yksi burana. Nukuinkin sitten 10.30 asti että joo todellakin olen kipeä. Mulla olisi ollut tänään työpäivä Helsingissä, meillä yksiköiden liikuntayhdyshenkilöillä olisi ollut liikuntapäivä mutta ei musta olisi kyllä ollut sinne lähtijäksi. Siellä olisi saanut kokeilla eri liikuntalajeja ja muistaakseni olin valinnut venyttelyn :D Mähän en mitään kickboxingia ala kokeilee.. Nojoo, mutta nyt aattelin kun lepäilen kotona niin on aikaa kirjotella vähän perusteellisemmin :)


Perjantaina tosiaan tehtiin vähän poseharkkoja salikaverin kanssa. Itse en treenannut perjantaina ollenkaan. Piti käydä kynnet laittamassa mutta kynsien tekijä oli sairastunut joten se siirtyi tähän viikkoon. Pidinkin sitten veljelle treenit ennen poseiluja. No päälimmäisenä itselle jäi mieleen posetreeneistä se että tuntui että runko ei kyllä taivu mihinkään. Olo oli turvonnut ja jalat ihan tukossa torstain treeneistä. No vähän siinä kuitenkin pyörähdeltiin ja lähinnä katseltiin asentoja. Mulla on kyllä noi poseharkat jääneet liian vähille, pitää siis skarpata. No toisaalta voisihan sitä ajatella että onhan tässä vielä aikaa niitä harjoitella kun kisoihin kuitenkin vuosi aikaa. Mutta kun kuulin fitnesspäivillä valkkujen kommentteja nyt kisaavien poseista niin totesin vaan että hyvä vaan harjoitella niitä  nyt jo kunnolla. Monella kuulema poset jäljessä ja itse haluan että poset tulee sitten selkärangasta kun alkaa h-hetki lähestyä! Mutta tässä vähän kuvia :)

Etuasennossa omaan silmään kädet liian leveellä

Masun jos vetäis sisään ;)

Sais olla yläkroppa vähän ryhdikkäämpi, ai miten niin itsekriittinen?

Lauantaina tosiaan käytiin kaverin 30v juhlissa. Muutama tunti siinä oltiin ja lähdettiin kotiin. Kovasti ihmiset oli kiinnostuneita mun treenaamisesta yms. Oli myös mukavaa että ihmiset suhtautui siihen positiivisesti eivät esim. alkaneet tuputtamaan alkoa. 
Sunnuntaina oli kiva herätä virkeänä eikä krapulaisena. Kävin aamusta ratsastamassa Defellä, käytiin laukkailemassa peltotiellä ja pitihän sen testata että onko mulla vielä rodeotaidot tallella ;) 
Kävin vielä sunnuntai-illasta tekemässä käsiä salilla. Tein ensimmäistä kertaa hauis/ojentaja ohjelman. Niin ja oli siinä vielä olkapäitäkin, nyt siis mulla on myös olkapäitä muutama kerta viikossa. Oli kyllä hiton hyvä treeni, jos ei ala nyt hauberi kasvaa niin ihme kyllä :)

Ollaan mekin joskus uskaltauduttu esteille!

Maanantaina kävin nyt sitten testaamassa toista salia jossa pääsisi jalkoja tekemään. Käytiin Hyvinkään kuntokeskuksessa ja jalat olin tietenkin säästänyt sinne. Olin kyllä yllättynyt että miten hyvä laitevalikoima siellä oli. Oli kaikennäköistä taljaa ja käsipaino valikoimakin näytti olevan aika hyvä. Lisäksi löytyi niitä jalkalaitteita!

Kuva Sporttimekasta

Tein nyt siis ekaa kertaa reisiohjelman joka on siis mun viikon toinen jalkaohjelma. Mulla olisi ollut kyykkyä vapaalla tangolla mutta joku jannu oli päättänyt jäädä asumaan siihen joten jouduin sitten kyykkäämään smithissä. Ei sillä, ihan hyvin silläkin sai tehtyä. Paitsi mulla alkaa varmaan olemaan tuo lantio aika kierossa taas sillä vasen polvi otti vähän hernettä treenissä vaikka kuinka yritin katsoa että olisi jalat samoilla kohdin. Täytyypi Vesalta kysellä jos pääsisi johonkin pikakäsittelyyn. 
Kaikenkaikkiaan treeni oli kyllä tosi jees ja oli jalat aika kivasti finaalissa tuon jälkeen. Ja hyvin sai tehtyä treenin kun oli asianmukaiset laitteet. Otinkin nyt tuonne kuntokeskukselle kk- kortin ensi viikosta alkaen. Täytyy miettiä että mitä näiden salihommien kanssa oikein tekee. Siinähän siis ei ole mitään järkeä että maksaisin kahdelle salille n.100€/kk. Täytyy miettiä että missä salilla saa treenit parhaiten tehtyä mutta tarvitsen myös jonkun paikan missä posetella sillä kotonahan se ei onnistu. Täytyy pohtia tätä asiaa!

Kuva Sporttimekasta

Olin varannut huomiselle Killen treenit mutta eihän tässä kunnossa voi lähteä treenaamaan. Peruin treenit jo eilen. Saa nähdä milloin tässä pääsee sitten taas treenaamaan. Täytyy kyllä yrittää parannella kunnolla ennen kun lähtee treenaamaan ettei olot pitkity. Huomenna mulla olisi vapaapäivä ja viikonloppu menee töissä ellei sitten tauti jatku!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti