lauantai 23. elokuuta 2014

Jalkatreeniä Sporttimekassa!

Tosiaan torstaina suunnattiin töiden jälkeen Hämeenlinnaan Sporttimekkaan jalkatreenien merkeissä. Juteltiin myös pikaisesti Tonin kanssa ennen treenejä että mitä tämä sponsorisopimus oikein sisältää.

Tässä vähän edustusvaatetta :)

Lämppäilin treenin alkuun sellaisella vähän erillaisella, hmm, olikohan se stepperi? Crossari? No aika hauska vempain kuitenkin ja sai hyvin lämpöä enemmänkin vain tonne takaosastolle. Vähän piti taas pohtia että mitenköhän tämä treeni oikein kulkee kun tein ko. ohjelmaa ensimmäistä kertaa. No onneksi sali alkoi kuitenkin olemaan jo vähän tutumpi, oltiinhan me siellä jo toista kertaa ;). Aloitin ohjelman kyykyillä, eli ihan perusliikettä. Hyvin sai takaosastolle tuntumaa kun vaihtui vähän jalka-asento ja leveys kyykyssä. 



Seuraavaksi pääsinkin taas Hackin kimppuun ja vähän eri asennossa kun viimeksi. Tein siis ekaa kertaa reverse Hackia. Vähän piti siinä muutaman kerran kokeilla ennen kun sai jalka-asennon hyväksi ja tuntuman takaosastolle. Piti myös ko. liikkeessä muistaa pitää selkä paketissa ettei vaan satu mitään. Niin paitsi kyllähän mä jo polvet sain mustelmille asentoa hakiessa :D. Oli kyllä hiton hyvä liike. Sain jo iskettyä 40kg lisäpainoa vaikka ekaa kertaa teinkin. Ja olihan mulla hyvä tsempparikin niin liikku hyvin :). Selkeesti mulla kyllä vahvemmat takareidet kun etureidet sillä toi 40kg oli aika työn ja tuskan takana saada ylös oikein päin tehtynä. Eli ens kerralla tähän lisää painoa!


Mulla oli myös GHR ohjelmassa, minkä olen normaalisti fitillä tehnyt taljassa. Tein nyt tuolla GHR sijaan liikkeen mikä on ylläolevassa kuvassa, en oikein löytänyt sopivaa paikkaa missä tehdä GHR enkä jaksanut alkaa erikosemmin kikkailemaan. Aika hyvin se otti takareiteen, ei tullut ehkä niin kovaa poltetta mutta hyvä tuntuma kuitenkin.


Ihanana viimeistelynä vielä vähän etureisiä ja takareidet maaten. Tää takareidet maaten on kyllä kans ihan mun lemppariliike! Menee kyllä kans niin pelkästään takareisille. Toi Mekan laitteen kallistus on vähän jyrkempi kuin esimerkiksi WFCllä. Mut sehän on vaan hyvä tehdä erilaisilla laitteilla niin saa vähän eri ärsykettää lihakset. Mä oon kyllä liian kauan hinkannut vaan fitin vehkeillä, mut onneks oon nyt lähtenyt käymään eri saleilla ja näin ollen saanut vähän erilaista treeniä!


Kyllä meni tää jalkatreeni niin perille. Jalat oli done ja viime yönäkin heräsin siihen että jalkoja kolottelee, eli toimii!
Ja on toi Sporttimekka kyllä kiva sali! Olin jo ensimmäisellä käyntikerralla ihan ihmeissäni kun kaikki moikkaa vaikka en edes tuntenut ketään. Siellä kuulema tämä ihan yleinen tapa minkä voisi kyllä joka salille ottaa tavaksi! Tulee jotenkin niin tervetullut olo ja muutenkin tuolla salilla on lämmin fiilis! Aion kyllä käydä tuolla niin usein kun vain pääsee käymään! 

On tää niin kivaa :)

Eilen poseteltiin salikaverin kanssa mutta siitä voisi laitella matskua myöhemmin. Nyt ois aika lähteä vääntää käsiä ja illalla olisi tiedossa kaverin 30v. juhlat! Ihan mehulinjalla mennään sillä huomennakin tiedossa treenipäivä!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti