sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Viikon kuulumiset eli siis paljon asiaa!

Huh, tämä viikko on vihdoin kääntynyt loppuun ja juhlat on melkein juhlittu! Eli siis mulla oli maanantaina se viimeinen arviointikeskustelu opiskelujen tiimoilta ja kiitettävähän sieltä napsahti! Eli nyt olen virallisesti valmis lähihoitaja ja opiskelut on vihdoin ja viimein loppu!

Tämä kuva on mun valmistujaisjuhlista vanhempien luota :)

Treenit kulki viikolla syklillä joka toinen päivä treeniä ja joka toinen päivä lepoa. Tuli kuitenkin käytyä se neljä kertaa mikä mulla on suunnitelmakin. Kyllä nyt jo alkaa huomata että miten ne lepopäivät on tärkeitä että on sitten treenissä energiaa. Tai olenhan mä sen aina tiennyt mutta jotenkin  nyt kun se on tehty niin selväksi että neljä treeniä viikossa, eikä yhtään enempää, niin jotenkin sitten oikeasti ottaa niitä lepopäiviä.

Hihi, alkaa levii jo hyvin :)

Edelleenkin olen ollut tosi tyytyväinen treeni ohjelmiin. Lihakset saa hyvin tuntuman ja tosiaan ihan uusiin paikkoihinkin saanut tuntumaa. Nyt on jotenkin ihanaa että  pitää oikein miettiä kunnolla tekniikoita ja luvan kanssa painoja sitten alaspäin jos tekniikka ei ole puhdas eikä tuntuma mene sinne minne pitäisi. Olen nyt treenatessa oikeasti keskittynyt tekniikoihin ja siihen että saa tuntuman. Aika hyvin on kuitenkin liikkeissä ollut painoa, eli ei hirveästi ole tarvinnut tiputella.
Niin ja ruoka maistuu edelleen ;). Kyllä kaverit kummastelee mun annoskokoja. Töissä olen todennut että helpompi laittaa ruoka ja salaatti eri lautasille, helpompi syödä.


Niin ja viimeksi kun kirjottelin että mun treeniä tuli toimittaja häiritsemään salille. No torstaina menin töihin ja asukkaat tuli heti kysymään että miltä nyt tuntuu olla julkkis? ;) Eli tämä mun "haastattelu" oli nyt siis jo lehdessä. Hyvin toimittaja mun muutamasta sanasta saanut juttua tohon tutkimukseen. Mut kuva kyllä kuvastaa sitä että miltä näytän treenatessa, ei mikään ihme että kukaan ei uskalla tulla puhumaan :D.

Terhi teki mulle juhlakynnet :)

Viikolla kävin myös shoppailemassa pitkästä aikaa. Tai tarkotus oli ostaa valmistujaismekko mutta mukaan tarttu kyllä kaikkea muutakin, hups. Mekon löytäminen oli kyllä niin vaikeeta mutta viimein löysin sen sitten Espritistä ja lisäksi sain sieltä kyllä niin hyvää palvelua. 

Lotta teki mulle ihanan kampauksen ja meikin !

Perjantaina lopetin viikon työputken jo puolen päivän jälkeen koska oli valmisteltavaa ennen lauantain juhlia, ensin piti tietty käydä salilla (paitsi äiti yritti houkutella mua jonnekkin Amarilloon ;)). Treenattiinkin äitin kanssa yhdessä Fitillä ja lähdettiin sit kaupoille ostamaan ruokia. Aloitettiin viikonlopun herkuttelu jo perjantaina (hups), irtokarkkia ja jäätelöä. Siis kyllä meni ihan överit koska mä jouduin lopettamaan jäätelön syönnin kesken koska tuli niin huono-olo, niin ja mullehan ei koskaan käy näin jäätelön kanssa. Hirvee morkkis heti ja laitoin Harrille viestiä et lähti vähän lapasesta... Noo todettiin sitten että maanantaina sit taas ruotuun ja tää viikonlopun herkkuteluhan oli siis jo sovittu :). 
Juhlat olivat siis lauantaina ja mielestäni juhlat olivat mukavat. Paikalla oli mulle tärkeitä ihmisiä ja tunnelma oli miellyttävä. Alla kuvia juhlista!


Kakkua nam :p

Vaaleenpunasta kuoharia!

Mun äiti ja isi <3

Tukka <3

Tervakoskelta lähdettiin sitten kavereiden kanssa kohti Hyvinkään yötä. Mentiin ensin Taijalle ja sieltä sitten baariin. Olin siemaillut sitä kuoharia koko päivän ajan ja sitten illalla vielä lisää. Baarissakin otin sitten muutaman mutta yllättävän hyvässä kunnossa olin siihen nähden että viimeksi tammikuussa ollut humalassa. Kyllä nyt voi sanoa että oli varmaan kesän ensimmäinen ja viimeinen humala ja ei kyllä tarvitse mennä vähään aikaan baariinkaan. Eli jatkossakin mielummin lauantai-iltaisin salilla ;). Mutta kyllä nyt toisaalta ihan hyvällä omalla tunnolla juhlin tätä valmistumista koska on se ollut niin työn ja tuskan takana ! Lisäksi sain viettää iltaa ihaninen ihmisten kanssa ja muistan taas selkeämmin miksi mun elämä tässä fitnesskuplassa on niin ihanaa :)

Minä ja Mikaela baarissa. Oon mä muuten vähän kasvanut koska viimeksi kun olen tuota mekkoa pitänyt niin ei se kyllä ole noin kireän tuntuinen ollut päällä. Lisäksi tuntu että se nousi koko ajan kun ei meinannu reidet mahtua siihen :D. Viimeksi olen tuota mekkoa varmaan pitänyt päällä silloin tammikuussa. Kasvaa kasvaa!

Huomenna meillä on vielä koululla "todistusten jako". Nyt on ajatus että ei hitto haluan nyt jatkaa vain normi arkea mutta se menee varmaan nyt väsymyksen piikkiin. Muutamat sukulaiset ja vanhemmat tulevat juhliin jonka jälkeen nyt menemme sinne Amarilloon sitten syömään. Aioin kyllä syödä ihan ruokavalion mukaan jo huomenna eli se ois no cake for me ! 


Ensi viikolla tiedossa treeniä, hierontaa ja viikonloppuna kahvakuulakoulutus Turussa äidin kanssa!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti