sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Uuden ruokavalion ja rytmin opettelua....Niin ja ehkä vähän hehkutusta!

Uudet ohjelmat on mukavasti lähtenyt rullaamaan.  Ruokaa tosiaan saa syödä ja paljon. Olin heti keskiviikkoaamuna ihan järkyttynyt siitä aamupalasta! Joo olihan mulla sillon Markonkin kanssa massakautta mutta en mä noin paljoa syönyt aamulla! Mulla meni melkein puoli tuntia että sain sen aamupalan syötyä, onneksi oli vapaa aamu. Kävin torstaina aamulla ratsastamassa kunhan maha oli laskeutunut ;)

Siinä on vähän aamupalaa ja pari ruokaa :)

Torstai illasta lähdin äipän kanssa Tampereelle taas WFC:lle treenaamaan. Heti pääsin korkkaamaan uuden ohjelman ja aloitin tietty jaloilla koska tuolla salilla on niin hyvät vehkeet tehdä jalkoja. Aika hakemista oli keskiviikon treeni; uusi ohjelma ja uusi sali. Hyvin kuitenkin osa liikkeistä meni perille mutta osa jäi vähän kaivelemaan, vähän oli ajatukset sekavat treenin jälkeen. No siinä kun olin istunut hetken treenin jälkeen niin jo alkoi jaloissa tuntua. Tyytyväinen olin siis lopulta :). Nyt täytyy kyllä viimein laittaa hankintalistan ykköseksi uudet treeni kengät! Mulla on jotkut vanhat jumppatossut kenkinä ja huomaa noissa raskaammissa liikkeissä ja kyykyissä että polvet ärtsyy kun pohja joustaa. Katselinkin jo vähän netistä kenkiä joten palkkapäivää odotellessa! Ainiin ja mä hullaannuin jo ihan kokonaan Fitfarmista ja tilasin Biancaneveltä Fitfarmin tiimitakin omalla nimellä, tulevia kisoja ajatellen tietysti. Takki tulee kyllä varmaankin vasta loppukesästä? Mutta on se kyllä niin magee :)

Tämän päivän kuntoa

Perjantaina tein Fitillä uusista ohjelmista treeniä yläkropalle. Olin vähän taas alkuun epäileväinen treenistä ja olihan se vielä vähän soveltamista kun hakee työpainoja yms. Vitsit on kyllä niin virkistävää tehdä uusia ohjelmia pitkästä aikaa. Mun treeniä vähän häirittiin sillä salille tuli Aamupostin toimittaja tekemään jotain juttua. Kysyi sitten että saako mua kuvata kun treenaan ja kysellä vähän kysymyksiä, no miksei. Kuvasi kun tein hauista, tulee varmaan hienot irvistelykuvat lehteen, heheh :D Treeni kulki lopulta ihan jees ja hyvin oli kyllä tuntumaa selässä seuraavana päivän ja jotenkin eri paikoissa kun aiemmin, eli toimii!

Alkaahan sitä siinä jo olla :)

Viikonloppuna olen ollut töissä, käynyt ratsastamassa ja salilla. Nyt niitä lepopäiviä oikeesti johonkin väliin ennen kuin tulee sanomista. Ei vaan, mä oon kyllä niiiiiiiiin tyytyväinen mun päätökseen vaihtaa Fitfarmille. On sellanen fiilis että mut on otettu tosi kivasti vastaan ja suhtaudutaan ihan niin kuin olisin jo kauankin ollut Fitfarmilainen :) Mikäpä muu motivoisi enempää treenaamaan kohti tavoitetta? Ja oon oikeesti ollut hämmästynyt miten nopeasti valmentajan yms saa kiinni! Ne hei vastailee viikonloppunakin sähköpostiin! Näin sen homman pitääkin mun mielestä toimia :) Ainiin, varasin Killelle ekan treenin kesäkuulle ja samalle päivälle Sirpalle ekan poseeraustunnin. Katotaan taipuuko tää rautakanki mihinkään :)


Huomenna mulla on viimeinen arviointikeskustelu opiskeluihin liittyen ja sit se olis siinä! Onko vähän epätodellista! Ens viikolla riittää myös hommaa valmistujaisia valmistellen! Toivottavasti kelit ei huonone ensi viikonlopuksi jotta pääsisi juhlia viettämään aurinkoisessa säässä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti