torstai 8. toukokuuta 2014

Eilisen super-jalkatreenit!

Pohdin tässä pitkään että mistähän asiasta sitä kirjoittaisi. Tuntuu että tässä muutaman päivän aikana on tapahtunut kaikenlaisia pieniä ja merkittäviä asioita mistä haluaisi tänne hehkuttaa. Ajattelin nyt kuitenkin selkiyttää tilannetta ja kirjoittaa mun ja Heidin eilisistä super-takareisi-pepputreeneistä ! Olin aamulla käynyt jo vapaapäivän kunniaksi itsekseen tekemässä vatsoja ja keskivartaloa n. 1h. Eräs vanhempi rouva tuli multa kyselemään että treenanko mä johonki kisoihin? Kerroin hänelle sitten mun tavoitteista. Rouva totesi sitten ett niin hän ajattelikin kun tein kuulema niin tiukkoja liikkeitä ;). Ihanaa kun kaikenikäiset ihmiset on alkaneet lähestymään ja ovat kiinnostuneita mun treeneistä !


Aloitettiin Heidin kanssa  treenit SJMV ja tehtiin liikettä 4 sarjaa 70kgx10. Kyllä tääkin on aika kokonaisvaltainen liike. Olin lämpännyt alle ylämäki kävelyä  10min. Seuraavaksi liikeparisarjaksi otettiin potku taakse taljassa + penkille nousu lisäpainojen kanssa (10-20kg). Kolme sarjaa molemmille jaloille, taljassa mulla oli painot 15-17,5kg.  Tämän jälkeen taas reisien loitontajassa väärinpäin vähän kankuille kyytiä. Tehtiin 4 sarjaa, 50-65kg ja aina 20 toistoa. Kaksi vikaa sarjaa tolla 65kg, kyllä tuli hyvä tuntuma.


Viimeisenä voimaliikkeenä vielä lantionnosto smithissä. Tehtiin salin uudessa smithissä jossa siis tanko ei paina oikeastaan mitään, taitaa olla joku kevennetty smith (mikä se sellanen on :p). Painoa meillä oli siinä 50kg ja tehtiin 4x15 sarjat. Oli kyllä aika moista ähkimistä jo tuossa vaiheessa. Oltiin sitten sovittu että viimeisenä liikkeenä olisi askelkyykkykävely. No sovittiin sitten että molemmat kävelee 100 askelkyykkyä, 5kg painot käsissä. Heidi meinas eka että 10kg molemmissa käsissä mutta siihen hommaan en kyllä lähtenyt kun en ole pitkään aikaan ees tehnyt askelkyykkykävelyä. No mä tein sitten ekana, ekat 30 meni suht jees. Jossain vaiheessa kaikki paine alkoi mennä etureisille ja sit kyllä poltti. Ei siinä auttanut pitää taukoja, muuten ei olisi päässyt enää jatkamaan. Tuli vedettyä päälle sata ja lopuks jalat ei enää kantanut vaan kaaduin maahan. Seuraavaks oli sit Heidin vuoro. Mäkätin koko ajan vieressä että "jatka" kun muija kyykkäs, sain mä huudotkin että joo joo kokoa ajan. Kanssa treenaja kysy että paljonko sä haluut PT-palveluista ? Oli vissiin sen verran vakuuttavaa touhua ;) On ollut nyt kyl kiva treenata Heidin kanssa kimpassa, ollaan suht saman tasosia ja molemmat osaa tsemppaa jos toinen ei jaksa!


Opiskelut on kaikki loppunäyttöä- ja arviointia vaille valmiit. Nyt onkin vähän sellanen olo että mitäs nyt sitten? Mitä ihmiset tekee kaikella tällä vapaa-ajalla? Vähän huomaa kyllä että on vähän sellasta väsymystä kun on nyt vihdoin saanut kaiken hoidettua. Huomaa että pitää taas miettiä päivän rutiineita uusiksi yms. Äskenkin nukuin päikkärit, oikeesti kenellä on aikaa nukkua päikkäreita? Mulla on ollut siis tänään ja eilen vapaata.Ajattelin myös että nyt on sitten aikaa panostaa enemmän Defen liikutukseen, vaikkakin treeni menee mulla ykköseksi kyllä jotta pääsen tavoitteeseen.


Olen sopinut Harrin kanssa tapaamisen Tampereelle 21.5 aamupäivästä. Laitoin Harrille että nyt alkais kaipaamaan jo jotain runkoa minkä mukaan syö ja treenaa. Niin ja paljonko nyt alan syömään? En millään haluis kesäks massakaudelle.. :D Harri sitten kerto että sai mulle samalle aamupäivälle Killen tekniikkatreenin, vaikka aluksi oli puhe että menen Terolle. Mulle se nyt on ihan sama kelle se on. Teron ajat olisi kuulema menneet kesäkuulle. Eli vielä muutaman vkon verran vapaata treeniä ja melkein vapaata syömistä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti