lauantai 17. toukokuuta 2014

Viikonlopun kuulumisia!

Olen saanut nauttia kolmesta kokonaisesta vapaapäivästä. Vapaapäivät tulivat todella tarpeen ja töissäkin tuntui että pinna ihan finaalissa ja uuvutti.



Torstaina suuntasin heti töiden jälkeen tallille jossa ratsastin kaverin tammalla, Miltsillä. Olipas kiva mennä pitkästä aikaa jollain muulla hepalla kun Defellä. Miltsi on kyllä ihan erilainen kun Defe ja olinkin ensin ihan pallo hukassa ja ajattelin että ei tästä tule mitään. Hetken päästä alkoi kuitenkin homma sujumaan ja heppa alkoi jotenkin kulkea. Ratsastuksen jälkeen pidin Defellä vuokraajalle tunnin ja hienosti molemmat menivät!

Miltsi :)

Kävin vielä torstaina kävelemässä ja etsimässä uusia reittejä. Matkaa tuli ehkä n. 8km. Mulla oli sports tracer päällä mutta se lopetti toiminnan jossain vaiheessa joten tarkka matkaa en tiedä. Ihana aurinkoinen keli oli kuitenkin. Salilta pidin torstaina vapaata.




Perjantai aamuna suuntasin heti tallille herättyäni sillä tiedossa oli Defen ratsastus ja lisäksi olin luvannut myös mennä Miltsillä kun jäi torstainen vähän kaivelemaan. Vettä tihutti ja ajattelin että ei hitto nappais yhtään ratsastaa. Menin Defen eka ja saatiin kyllä muutamaan otteeseen keskustella että kuka määrää tahdin. Miltsi toimi paremmin kuin torstaina ja olin tyytyväinen. Kävin  vielä illalla salilla tekemässä rintaa mutta ei oikein ollut treenissä hyvää sykettä, varmaan ratsastaminen oli mut niin uuvuttanut :) 


Tänään aamulla heräsin jo ennen klo 07 kun naapurin koira haukkui, kiva! No ei siinä mitään, nousin ylös ja lähdin aamuaerobiselle kun en vielä viitsinyt tallillekkaan mennä. 6,5km kävin kävelemässä ja oli kyllä ihana aurinkoinen aamu. Söin aamupalaa,siivosin, pesin ikkunan! Mikähän mua vaivaa? :D No sit lähdin tallille kun olin siivoillut, tiedossa oli vain Defen ratsastus. Mutta kyllä oli ihan eri heppa tänään kun eilen! Istunnan avut meni läpi ja pääsin olemaan kevyt kädellä, olisin voinut ratsastaa loputtomiin.
Tallilta äkkiä kotiin, syömään ja salille. Tein takareisiä ja pakaraa. Kyllä tuli hiki ja tänään olin muistanut syödä paremmin kuin eilen kun jaksoi treenaa. Yllättävän paljon oli salilla porukkaa vaikka keli oli mahtava! Salilta menin tuttaville jossa oli tarjolla grilliruokaa, nam :) Tuli parannettua maailmaa ja äsken juuri kotiuduin!


Huomenna vapaapäivänä tiedossa vielä Heidin kanssa selkätreenit sekä Defen kanssa maastoilua. En ole nyt hirveästi treeneistä yms kirjoitellut sillä olen tehnyt salilla vähän mitä mieleen tulee. Ensi viikolla saan uudet ohjelmat ja ruokavalion niin sitten varmaan kirjoittelen enemmän taas salijuttuja :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti