keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Massakausi here I come!

Noniin, tänään tuli sitten taas käytyä Tampereella. Sain uudet ruoka- ja treeniohjelmat. Menin junalla Tampereelle ja juna olikin vähän myöhässä joten myöhästyin vähän tapaamisesta Harrin kanssa, kerettiin kuitenkin käymään kaikki läpi.
Ensiksi tsekattiin taas kuntoa eli keikistelin taas alusvaatteilla. Eli jatkossa tiedän että aina kun menen tapaamiseen niin kuntotsekki tiedossa. Äiti kysyi multa että oliko sulla mummoalkkarit jalassa (en ollut nyt varautunut siihen että tsekattais kuntoa). Totesin vaan äitille että ei ollut :). Nyt katsottiin vähän enemmän niitä virallisia poseerausasentoja. Eilen mulla tuli joku klikki suihkussa ja hahmotin vihdoin että miten sitä selkää saa levitettyä. Pääsinkin nyt sitten levittelemään ja Harrikin sai paremman kuvan miltä se selkä näyttää. Lisäksi tehtiin normi lineupin käännökset.



Komenttia sain että siinä on kuulema paljon potentiaalia, ilmeisesti mun kropassa :) Harri myös sanoi että jaloissa näkyy jo lihaa, jes! Kuntotsekin jälkeen käytiin valmennusta läpi, mun ja valmentajan vastuita. Sitten käytiinkin ruokaohjelmaa läpi. Selasin hetken ruokia läpi ja kesti hetki että sen sisäistin ja vähän se vaatii fiksailuja tähän omaan aikatauluun. Mutta siis plussalle mennään ja ruokamäärät näyttää aika hurjilta. Käytännössä aamu- ja iltapalan välissä on kolme ateriaa. Ruuan lisänä tietysti treenijuomat + palkkarit, myöskin vitamiini varastot saavat täytettä. En usko että tulee nälkä :)


Treeniohjelmaa ei katsottu Harrin kanssa sen tarkemmin läpi muuta kuin sen että se on nelijakoinen, niin ja kolme lepopäivää. Treenit kulkee syklissä; 4 vkoa kovaa treeniä ja yksi viikko kevyttä pumppitreeniä. Aerobista ei ole ollenkaan mutta ratsastamassa saan kuitenkin käydä. Elikkäs nyt on sitten tarkoitus kerätä sitä massaa lisää!


Fitfarmin toimistolta suuntasin WFC:lle jossa Kille mua odotti. Vaihdettiin alkuun muutama sana mun treenitaustoista yms. Sitten käytiin ohjelmaa läpi. Hyvin on mulla kuulema tekniikat hallussa, jotkut liikkeet vaativat pientä hienosäätöä. Koin kyllä nyt jo tässä tekniikkatreenissä uusia ahaa elämyksiä. Esimerkiksi katsottiin vinopenkkiä smithissä. Kille sanoi että käännä vähän kyynärpäitä eteenpäin, sain heti ihan eri tuntuman rintaan. Katsottiin myös korvaavia liikkeitä joillekkin liikkeille mille ei omalla salilla ole laitteita. Palautetta sain Killeltä että yläkroppa hyvässä kuosiss ja että keskityn nyt jalkoihin. Mun treeneistä 2/4 on pelkkiä jalkoja. Pohkeista sanoi että niitten ei tarttis enää kauheesti kasvaa :) Jäi kiva fiilis treeneistä ja puhuttiinkin että varaisin Killelle sitten treeniaikaa juhannuksen jälkeen. Jäi kaikenkaikkiaan tosi hyvä fiilis koko päivästä ja vaikka olen vielä uusi Fitfarmilla niin koin kuitenkin että mut otettiin tosi kivasti vastaan. Näin myös poseerausopettaja Sirpan ja se muisti meidän viime kertasen juttutuokion. Totesin vaan et nyt sit ollaan Fitfarmilla ja nähdään posetunneilla :)


Viime päivinä olen nauttinut auringosta. Rantakuvat ovat Hyvinkään Usmin uimarannalta. Eilen olin myös kaverin kanssa Sääksissä Nurmijärvellä. Ihan kivasti on väriäkin tarttunut jo.Nyt pitäisi alkaa valmistamaan noita ruokia valmiiksi niin sitten kun arki koittaa niin on homma hanskassa.  Niin ja nythän mulla on viimeinen näyttöviikko menossa ja sitten sitä oltaisiin virallisesti lähihoitaja, mielenterveys- ja päihde. Totesin Harrille että 31.5 aion sitten syödä kakkua, ei kuulema haittaa vielä tässä vaiheessa ja nythän sitä ollaan massakaudella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti