perjantai 20. kesäkuuta 2014

Keskiviikon treenipäivä!

Keskiviikkona suuntasin siis kohti Tamperetta. Olin varannut treenit iltapäivälle joten aamun kerkesi hyvin laittaa kaiken valmiiksi ennen junan lähtöä. On toi niin vaivatonta mennä tolla junalla Tampereelle. Mun kotoa kävelee n. 10min asemalle ja Tampereen päässä taas n.10 min salille/toimistolle.


Ensin mulla oli siis vuorossa Sirpan yksityistunti poseerauksen merkeissä. Alkuun Sirpa kysyi mun mielipiteitä lavalla olemisesta ja poseerauksesta ja siitä että minkä koen itselle haastavimmaksi. Keskusteltiin lavalla olemisesta ja esiintymisestä. Ensiksi Sirpa pyysi että näytän miten kävelen korkkareilla. No yllätykseksi kävelinkin tosi hyvin hyvällä tahdilla, kunhan vain muistin pitää ryhdin. Kerroin että olen itsekseen harjoitellut asentoja ja Sirpa pyysikin sitten näyttämään. No nekin oli mulla kuulema hyvin hanskassa että oli kannattanut treenata. Yläkropan hallintaa pitää harjoitella että tulee luonnostaan mutta esim sivuasennoissa sain kuulema ihan tarpeeksi rankaa taivutettua. Pääsääntöisesti harjoiteltiin lavalle tuloa, lineuppeja ja poseerausasentoja. Mun rakenne ja nykyinen lihasmassakin sai kehuja ja tähän kroppaan on kaikki mahikset kasvattaa sitä lihaa. Luuli se Sirpa mua nuoremmaksikin mitä oon, vissiin hyvin säilynyt? ;) Puhuttiin että jatkossa vaan ryhmäposeeraustunneille yms. ja sitten kun aletaan T-kävelyä harjoittelemaan niin sitten taas yksäriä. Olin kyllä ihan mehuissa tästä palautteesta :)


Posetreenien jälkeen mulla oli sit Killen treenit ja tehtiin pääpainona etureisiä, omg. Tehtiin treeni mun ohjelman mukaan. Olipas kiva olla pitkästä aikaa treenattavana, ei tartte miettiä mitään vaan tehdä. Koko treenin ajan oli tavoite keskittyä negatiivisiin toistoihin ja siihen että tuntuma itse lihaksessa säilyy. Mulla kun on vähän sellanen opittu tapa että paljon painoa sarjoissa ja tehdään vähän rykimällä. Olenkin nyt myös omissa treeneissä yrittäyt keskittyä siihen että en lähde rykimään isoilla painoilla vaan keskityn tuntumaan. Onhan se tietty kivaa et on voimaa mut tavoite tässä on kuitenkin muokata kroppaa. Mut sain mä palautetta et on voimaa ja sehän on aina kiva kuulla :) Tää oli kuulema kevyt treeni et ens kerral sit vähän tehään eri lailla mitä ohjelmassa on. Puhuin kans vähän jatkosta, että ajattelin että todennäköisesti realistista tällä hetkellä on se että käyn ainakin kerran kk treenaamassa Killen tai Teron kanssa Tampereella. Mut oli kyllä oikeen motivaatiobuusti keskiviikon Tampereen reissu! Tuntuu että viimesetkin epävarmuuden rippeet lähti pois ja nyt vaan täysillä tavoitetta kohti!



Eilen herätessäni oli jaloissa pientä tuntumaa mutta ei nyt mitään järkyttävää. Kävin aamulla hakemassa uutta passia poliisilaitokselta ja sen jälkeen lähdin salille treenaa olkapäät/ojentajat. Tein treenin aika rauhassa sillä vähän oli väsynyt olo keskiviikon reissusta. Hyvä tuntuma tuli kuitenkin lihakseen,etenkin ojentajiin. Niin ja en lähtenyt roiskii isoilla painoilla :)




No huh, mut tänään ne jalat sit vast olikin tukossa! Kävin aamusta pitämässä veljelle taas salitreenit ja muuten vain vietän tänään lepopäivää. Tai no nyt juhannuksen olen töissä että ei tää mee ihan sohvalla makailuksi. Ei haittaa kyllä olla nyt jussina töissä, ei oo mitään tarvetta örveltää missään festareilla tai mökillä.




Syksyn työtilanne alkaa vähän selkiämään ja muutoksia on todennäköisesti tulossa myös Defen kohdalla. Luopua siitä en aio kokonaan mutta luulen että tarvitsen nyt henkisesti kuin rahallisestikkin taukoa hevoshommista sillä tämä kisoihin treenaaminen syö noita molempia. Nyt pari kertaa viikossa tallilla käynti onnistuu mutta epäilen että kun dieetti alkaa niin se ei todella onnisu. Lisäksi kulut kasvaa koko ajan mitä lähemmäksi kisat tulee. Kaikkea ei voi saada ja jostain pitää karsia!


Rauhallista Juhannusta !







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti