torstai 12. kesäkuuta 2014

Paljon sä oikein nyt syöt kaloreita?

Niin tämä on nyt kysymys minkä kuulen melkein lähestulkoon päivittäin; Paljonko sä nyt syöt sitten kaloireita?

Vaaleta riisiä, nam :p

Vastaan aina; en tiedä enkä edes halua tietää. No mutta edes noin suurinpiirtein? En tiedä, enkä halua. On myöskin kauhean vapauttavaa kun ei tarvitse miettiä niitä kaloreita vaan joku muu on miettinyt ne sun puolesta valmiiksi, sen kun vain syöt ohjeiden mukaan. Tykkään myös siitä että nämä ruokaohjeet on niin yksinkertaiset eikä tartte mitään kikkailla. Mulle ruuanlaitto ei ole mikään lempparihomma eikä ruuan tarvitse olla esteettisesti kaunista tai mitenkään erityistä että se uppoaa.

Mmm, baklavaa :p

Onhan nämä tämänhetkiset ruokamäärät aika pelottavan isoja mutta luotan siihen että tietävät mitä mun kanssa tehdään. Tuossa vähän aikaa sitten yksi meidän asukas kommentoi mun ruoka-annosta oikein aidosti tunteella; " Syötkö säkin makaroonia ja jauhelihaa? Hei sähän aina sanot meille että pitää syödä terveellisesti!". No siinä piti hetken aikaa miettiä mitähän tuohon vastaisi. Niin ja tosiaan aina paasaan asukkaille terveellisestä ruokavaliosta. Monesti myös meidän asukkaat kommentoi mulle "kyllä näkee että oot proteiinia syönyt". Hyvin ne kyllä seuraa mun syömisiä ja muutosta vaikka ei ajattelisi näin olevan. Mutta kyllä tuntuu että ruoka menee oikeisiin paikkoihin eikä vain ylimääräiseksi rasvaksi. Ja jotenkin huomaa myös että ruoka on "puhdasta", vaikka syön paljon niin ei tule sellainen tukala olo ruuasta. Olen myös nyt jotenkin sinut sen kanssa että sitä painoa ja ylimääräistä nestettä/rasvaa tulee tässä massakauden aikana. No onpahan sitten rasvoja mitä poltella pois ;)

Äidin ottama kuva viime sunnuntailta :)

Tiistaina mulla oli vuorossa taas kerran, yllätys yllätys, jalkatreenit. Etureisipainotteinen oli tämä päivä. Otin treenin tavoitteeksi että saisin taas vähän painoja liikkeisiin ja tämähän onnistui. Joka liikkeeseen sain vähän lisää painoa ja nyt voi melkein sanoa että alkaa painot olla sillä mallilla että nousevat suht ok tekniikalla ja rykimättä. Hihi, alkaa jalat kasvaa :)

Takaosaston kuntokuva :)

Keskiviikkona lähdettiinkin töissä asukkaiden kanssa Korkeasaareen. Meidän piti alunperin mennä tänään torstaina mutta katsottiin säätiedotusta ja sehän lupasi tätä vesisadetta koko päiväksi niinkun on nyt satanutkin. Eli onneksi mentiin eilen keskiviikkona, sää oli ihan mahtava.


Töiden jälkeen suuntasin salille ja vuorossa oli olkapäät ja ojentajat. Aika samoilla painoilla mentiin kun viimeksikin, muutamiin liikeisiin sain painoja lisää. Olkapää/ojentaja treenissäkin tuntuu että alkaa olemaan painot kohdillaan. Ai vitsi mä kyllä niin tykkään treenata olkapäitä kun voi peilistä ihastella niitä kun ne on ihan pumpissa ;)


Tänään mulla on lepopäivä, huomennakin pitäs ehkä vielä olla... En oo vielä ihan päättänyt. Ostin tänään uudet treenikengätkin, sellaset painitossut eli just hyvät treeniin. Kuumottais siis päästä kokeilee treeniin niitä. Kävin tänään myös salilla treenaamassa kävelyä ja poseja melkein tunnin verran.Mullahan on ens viikolla keskiviikkona eka Sirpan poseeraustreenit ja sit sen jälkeen Killen jalkatreenit. Et siihen päivään pitää ainakin lähtee levänneenä. 


Niin ja huomenna pääsenkin vetämään mun nuoremmalle veljelle sen ekat kuntosalitreenit, katotaan miten loppu se on mun natsitreenien jälkeen ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti