sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Viikon kuulumisia sekä viikonlopun mietteitä

Viikko on taas kulunut nopeasti mutta täytyy kyllä sanoa että on ollut hyvä viikko ja taas tuntuu että viikolla tapahtuneet asiat ovat saaneet mun arvojärjestyksiä taas uuteen suuntaan.


Kävin viime viikolla parina aamuna aamuaerobisella salilla. Muuten treenit ovat rullanneet samaan tahtiin. Tällä viikolla ollut jopa kaksi lepopäivää (siis salilta ;)). Ratsastamassa kävin vapaapäivinä. Tiistaina keli oli ihan mahtava joten suunnattiin Defen kanssa laukkailemaan peltotielle. Eilen mulla oli kans salilta vp ja kävin myös ratsastamassa. Keli oli taas aivan mahtava mutta nyt ei lähdetty maastoon humputtelemaan vaan tehtiin kentällä töitä. Nyt tuntuu että alkaa Defekin olemaan kunnossa kaikista jumeista ja se oli tosi mukava ja letkeä ratsastaa!


                                              Mitä jäbä duunaa?

Torstaina oli taas Noran ja Markon yhteistreenit. Ensin pidettiin reilu tunti luentoa ravinnosta ja erilaisista dieeteistä. Kerroin omia kokemuksia "massa-kauden" dieetistä ; Koko ajan ähky, hiki haisi pahalle ja sitä tuli paljon, vessassa sai ravata koko ajan yms. Nora vain totesi että no sulla on todella hyvä aineenvaihdunta. No sen mä vähän itse tiesinkin ;)
Treenissä oli ohjelmassa olkapäät. Joo se treeni meni kyllä todellakin perille ja mulla on vieläkin olkapäissä tuntumaa treenin jäljiltä. Liikkeinä tehtiin pystypunnerrus tangolla räjähtävästi (eli sai käyttää kroppaa apuna), etunosto mutkatangolla räjähtävästi, takaolkapäitä mutkatangolla kroppa 90 asteen kulmassa sekä takaolkapäät käsipainoilla maaten penkillä. Aika lyhyillä tauoilla tehtiin sarjat ja mm. vikassa pystypunnerrus sarjassa mulla meinas tanko tippua päälle kun olkapäistä vain yksinkertaisesti loppu voima (onneks oli Marko takana varmistamassa). Tehtiin olkapäiden lisäksi vielä vatsoja jossa sai kyllä hyvin tuntumaa kun oli hyviä tsemppareita vieressä ! Tykkään kyllä Norasta treenarina myöskin, vaativa mutta antaa oikeasti rehellistä palautetta ja uskon että tarkoittaa mitä sanoo. Oli ilo taas treenata yhdessä Noran ja Markon kanssa lisäksi porukassa oli taas hyvä tsemppi :)



Perjantaina mulla oli selkätreeni ja ei siitä sen enempää oikeastaan muuta kun että muutin vähän MAVE-tekniikkaa ja sain komeet jalat sen jälkeen ;) Mulla on siinä ongelma että ei meinaa selkä pysyä suorana. Marko sano sit että kokeilen sillain että olen laudan päällä ja kyykkytelineen varmistimet alimmassa (liike ei mene siis lattiaan asti). Näin ollen liikerata tulee lyhyemmäksi. Ajattelin että teen näin jonkin aikaa että saan vahvuutta sinne alaselkään ennen kun jatkan taas täydellä liikeradalla.

                               Reidet MAVEN jälkeen :p

Eilen illalla olin baarissa kavereiden kanssa, MUTTA selvinpäin! Kaveri kysyi viikolla että haluanko lähteä kun olivat lähdössä. Totesi mulle heti samalla että tiedän kyllä että et juo mutta haluatko lähteä. Musta oli ihanaa että pyysivät vaikka tiesivät että en juo. Mulle on oikeesti iso kompastuskivi ollut olla baarissa selvinpäin. Alkuillasta oltiin kaverilla ennen kun lähdettiin baariin. Ei tehnyt mieli edes maistaa keneltäkään, join siinä kahvia kun muut alkoa. Lähdettiin sitten baariin jossa tuli vähän tanssittua ja juotua vissyä ;). Ihanaa oli että kukaan ei edes yrittänyt mulle sitä lonkeroa tuputtaa. Kahden jälkeen lähdettiin sitten kotiin kun alkoi tuntua siltä että alkoi känniläisten katsominen riittää. 
MUTTA olen kyllä niin ylpeä itsestäni että ja nyt kyllä huomaa että on ajatusmaailmassa tullut todellakin muutosta. Ei ollut edes yhtään sellainen olo että jostain jäisi paitsi kun ei juo. Ja ihanat ystävät mulla kun ymmärtävät tätä mun juttua :). Eihän tässä nyt kannata siis alkaa mitään jeesustelemaan, toki en sano ettenkö enää koskaan joisi mutta tällä hetkellä tämä on se mun juttu. Nukuin viime yönä reilu 7h ja kohta ajattelin suunnata salille. Niin ja ei ole krapulaa! 


Ensi viikolla mulla on Markon kanssa jalkatreenit ja loppuviikosta taas Vesan käsittely kalvoja availlen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti