tiistai 25. helmikuuta 2014

Dieetti kuulumisia ja posetreenejä!


Hups, dieettiä kulunut viikko ja vielä olisi tätä ruokaohjelmaa jäljellä pari viikkoa. Paino on tullut n.1,5kg alaspäin. InBodyssa käyn vasta sitten parin viikon päästä.




Dieettifiiliksiä viikolta:

- Aamupalana pelkkä ruisleipä lisukkeilla ja pari kananmunanvalkuista +hera + vitskut yms. Pääsääntöisesti tuntunut riittävältä, välillä tuntuu että kaipaisi muutakin. Olen aamupalalla syönyt myös hedelmiä.

-Päivällisen annoskoko ollut riittävä vielä.

- Treenit kulkee hyvin ja on jotenkin kevyempi olo (tai ennen dieettiä oli sellainen olo että koko ajan ihan täynnä).

- Hiki ei haise enää niin pahalle ja ei hikoiluta niin paljon. Myöskään vessassa ei tarvitse ravata koko ajan. Tuntuu että aineenvaihdunta vähän rauhoittunut.

- Munakas maistuu vielä ihan hyvälle ;)

- Töissä aamuvuorot kivempia dieetin kannalta kun on enemmän hommaa. Iltavuoroissa meinaa "muka" iskeä nälkä kun ei ole niin hektistä.

-Olen selvinnyt jopa kahdesti salille matolle ennen töitä, sovittu kaverin kanssa että mennään yhdessä niin tulee mentyä sitten ja aika menee nopeammin.

-Kalorit on pysyneet hyvin siinä 2000kcal/vrk.

-Mieli on positiivinen :)

Ekat posetreenit!

Sovittiin siis kaverin kanssa että aletaan yhdessä salilla treenaamaan poseja ja kävelyä. Olen miettinyt jo pitkän aikaa että pitäisi alkaa niitä treenaamaan mutta yksinään se tuntuisi vähän tyhmältä? No kaveri ehdotti että jos yhdessä sitten kun hänelläkin jossain vaiheessa tämä body fitness- tähtäimessä, vai mitä? ;)

Tässä muutamia kuvia ja asennoissa todellakin vielä hiomista :)










Sivuposeissa huomaa selkeästi että toinen puoli kääntyy paremmin kuin toinen. No mutta lisää treeniä jotta saa rangan liikkuvammaksi :) Mutta kaikenkaikkiaan fiilis kuvista on aika tyytyväinen tähän hetkeen. Ja oikeesti, onko mun yläkroppa noin iso?? Vielä kun sais jalkoihin lisää sitä pyöreyttä :p

Tänään mulla oli vapaapäivä. Aamusta olin muutaman tunnin auton kanssa korjaamolla eikä se vieläkään tullut ihan katsastuskuntoon. Mutta korjaaja lupas sen perjantaina korjata ja käyttää samalla katsastuksessa. Hyvää palvelua ;)


Nyt vielä olis tänään ohjelmassa Defen ratsastus ja ehkä käyn matolla kävelemässä, ehkä!. Vaikeeta lepopäivän pitäminen treeneistä mutta tiiän että tänään se on pidettävä (siis salitreenistä..). Mun työkaveri kyseli taas viikonloppuna että montako kertaa viikossa käyn salilla, kerroin että yleensä 6krt. Kauhisteli että mähän oon kohta ylikunnossa ja palan loppuun. No valaisin sitten että enhän mä koskaan treenaa koko kroppaa kerralla, vaan jaottelen kropan. Ymmärsi kyllä sit et miten käyn noin monta kertaa :)


Ilmakin näyttää kirkastuvan joten täytyy pian suunnata tallille! Ihanaa keväistä päivää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti