sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Oikeesti pullukasta matka timmiksi kera monen kuvan :)

Noniin, vihdoin pakko ylittää tämä kipukynnys ja julkaista kuvia vanhasta musta. Kävin lauantaina vanhempien luona syömässä ja nappasin äidin koneelta VANHOJA kuvia. Voi hyvä luoja minkä näkönen sitä on ollutkaan. Äippää nauratti kun kauhistelin mun kuvia. Mummo yritti sanoa että ethän sä nyt niin kauhean lihava ollut, ai en... Nyt sitä vasta tajuu missä kunnossa sitä onkaan ollut. Ja nekin uskoo kelle olen kertonut että oon oikeasti pahimmillaan painanut n. 90kg. Mulla vaan se läski kertyy joka puolelle tasaisesti eikä kohdistu vain yhteen kohtaan. 

Mutta tässä näitä hirveitä kuvia, enjoy!

 Tää eka kuva on otettu vuonna 2004 Turkista (ja joo olen todella joskus ollut blondi) eli 10 vuotta sitten. Kuvassa mun pikkuveli...

Tämä kuva myöskin vuonna 2004. Mut hei kellä on tollaset tissit??? Hirvee.. Edelleenkin samalta Turkin reissulta.

Peiliteini, ehkä 17v? Tähän aikaan olin tallilla paljon ja taisin kai olla jo töissäkin tallilla ja en ollut niin pahassa kunnossa. 

Tässäkin vielä 17v, kasvoista huomaa että on vähän läskiä lähtenyt. Kuvassa mun ensimmäinen hevonen Santeri.

Noniin, tässä 18v ja läskit mitä jossain vaiheessä lähteneet niin ovat tulleet takaisin. Kuvassa mun äiti joka on myöskin laihduttanut nyt 40kg ja on myöskin superkunnossa :)

Tässä kuvassa ikää reilu 20v. Läskiä on alkanut taas lähtemään kun olin juuri vähän aikaa sitten ostanut Defen. Mähän laihduin tuhdista kunnosta ekat 10kg ratsastamalla kunnes aloin lisäksi käydä salilla.

Joulu 2010. Olin käynyt salilla jo jonkin aikaaa ja sen kyllä jo huomaa että on vähän kiinteytynyt. Kävin tällöin myös paljon jumpissa ja spinningissä.

Keväällä 2012. Muutin joulukuussa 2011 Hyvinkäälle ja silloin pidin salilta taukoa reilu ½ vuotta koska en yksinkertaisesti saanut itseäni salille. Kunnes huomasin loppu kesästä että alkaa housut vähän kiristää... 2012 syksyllä aloin  käydä fitillä.

2012 lokakuussa Turkissa. Vaikkakin olin alkanut käymään taas salilla niin maistui mm. mäkkiruuat ja baarissa tuli ravattua. Huomaa kyllä...


Tässä muutama kehityskuva. Ekassa oltiin Markon kanssa treenattu muutama kk. Kuvien välissä siis pari kk.


Kuvat 2013 lokakuu, oltiin juuri oltu kaverin kanssa Turkissa. Kiva bruna :)

Tämä kuva otettu tammikuussa 2014 treenin jälkeen.


Nämä kaksi viimeistä kuvaa otettu juuri tänään. Tukka vähän sekasin mut kroppa näyttää kivalta jo :)

Huh, mikä pläjäys... Mut päällimmäisenä; miten sitä on voinu olla ton näkönen joskus??? Hyi että.. Mutta ei tässä voi kuin vain taputtaa itseään olalle ja todetta että good work ;)



3 kommenttia:

  1. Hyiiii mäki katoin mun jotain 1,5-1v sit otettuja kuvia. AIVAN järkyttäviä. Ei sitä vaan silloin tajunnut millasessa kunnossa kroppa oli. Ihan törkeän hyvää duunia! Varsinkin sun selkä on älyttömän ihailtavassa kunnossa :-)

    VastaaPoista
  2. Joo ja kukaan ei oo uskonu kun oon sanonu et mis kunnossa oon ollu :) et en mä oo aina tältä näyttäny :D

    VastaaPoista
  3. Upee polku, Saila. I am proud of you - kuten tietenkin muutenkin olisin! :) Terkuin Mami.

    VastaaPoista