maanantai 3. helmikuuta 2014

Hehkutusta




Olo on nyt yhtä mahtava kuin yllä olevassa kuvassa! Tajusin äsken salilla että oikeesti mun treenit on kulkenu viime aikoina niin hyvin.  Pysähdyin oikein ajattelemaan että ei hitto miten musta on tullu oikeesti näin vahva?? Mistä sitä voimaa riittää ?? Ja itsevarmuutta? Rohkeutta ylittää omia rajoja? Treenata määrätietoisesti niin kuin parhaaksi näkee?


Miten tosta yllä olevassa kuvassa olevasta bilettäjästä on tullu tällänen "ammattilainen" ? Ihmisestä jota ei ole ennen kiinnostanut minkäänlainen muu liikunta kuin ratsastus?
Olin viime perjantaina "viihteellä" ja oikeesti loppuillasta olin ihan sitä mieltä että tää on ihan perseestä ja hirveet morkkikset juodusta alkoholista.. Vai oonko mä vaan sit kasvanut aikuiseks?


Jopa mun vähäpuheinen isä on sanonut että en olis meidän Sailasta uskonut nuorena että siitä tulee tollanen. No en minäkään eikä varmaan kukaan muukaan.

Mä olen niin tyytyväinen tällä hetkellä mun elämään ja mun kroppaan ja osaan arvostaa sitä työtä minkä olen sen eteen tehnyt. Ja nyt myös tiedän että kun jaksan määrätietoisesti tehdä töitä niin suunta on vain ylöspäin.
Mulla on myös aivan mahtava ja kannustava perhe ja saan olla todella onnellinen siitä. Mulla on myös ihania ystäviä ja teen työtä mistä tykkään ja missä koen olevani hyvä.


Huh, tulipahan vähän tuuleteltua päätä nyt tänne blogiin :)

1 kommentti:

  1. Hyvä Saila! Ole vaan ylpeä. Niin se ajatusmaailman kuuluukin muuttua. Ei kulkisi treeni eikä haba kasvaisi jos olisit bilettäjä.

    VastaaPoista