keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Alkaa jo pattia löytyä!

Oli pakko tulla fiilistelemään tänne blogiin tän päiväsen olkapää treenin jälkeen! Treenasin siis itsekseen tänään olkapäät. Tein pystypunnerrusta käsipainoilla, niskantakaa punnerrusta, vipareita sivulle kulmassa, sivuolkapäitä käsipainoilla ja taljassa yms. Tän kirjotuksen oleellinen osa ei ole se treeni niinkään vaan se että, huh kun katselin käsiä peilistä kun treenasin niin alkaa kyllä sitä pattia löytyä ! Olkapäät erottu niin kivasti ja vielä kun on vähän väriä solkusta niin avot :)



Vaikka kiirettä on pitänyt niin olen kerennyt ihan hyvin treenaamaan ja nyt pitäisikin muistaa taas pitää niitä lepopäiviä. Salilla tuntuu muutenkin että porukka on uskaltanut enemmän lähestyä mua ja tulla kyselemään treeneistä yms. Keskustelua on myös syntynyt kun olen kertonut mikä on mun tavoite tällä treenaamisella. On ollut kiva fiilis käydä salilla ja kiva tosiaan kun on saanut positiivista kannustusta kanssa treenaajilta :)


Tein viime yönä pitkästä aikaa yövuoron ( edellisessä työpaikassa tein pelkkää yötä) vanhassa työpaikassa, lastensuojelulaitoksessa. Vähän jännitti alkuun että miten sitä oikein pysyy hereillä kun yleensä olen jo klo 22 viimeistään valmis nukkumaan. Kerkesin onneksi nukkumaan 3h päiväunet ja pika salitreenit ennen yötä. Lapset oli oikein mussukoita ja hyvin pysyin hereillä. Jännitti myös että miten dieetillä pysyn noin yöaikaan. Olin tehnyt kyllä ekstra-rahkan mukaan yöksi sillä tiesin että kuitenkin tulee nälkä ja parempi olla se kuin mussuttaa jotain muuta. Hyvin pysyi virkeänä sinne klo 04 asti. Mutta aamukin meni siinä mukavammin kun tulee niin aikaisin valoisaa. Yöstä menin suoraan Lotalle kampaajalle. Laitettiin vaaleita raitoja ja tummempaa tyveen. Yritän nyt vihdoin kasvattaa tasaotsiksen pois, mun tukkaa ei muutenkaan juurikaan leikata kun yritän tasapitkää kasvattaa. Lotan kanssa ollaan jo sovittu että tulee kisoihin sitten laittamaan tukkaa ja meikkaamaan. Jälleen kerran olen todella tyytyväinen tukkaan!


Kävin tänään vielä päikkärien jälkeen myös tallilla. Totesin että turha edes yrittää Defen selkään yövuoron jälkeen koska todennäköisesti pinnahan siinä olisi mennyt. Päädyin juoksuttamaan niin molemmilla jäi parempi mieli puuhailuista. Sää oli aivan ihana ja Defe esitti alkuun kunnon apinarodeot (että ihan hyvä kun en mennyt selkään) mutta kun rauhoittui niin teki hyvin töitä!


Äippä myös haastoi mut facebookissa lankkuhaasteeseen niin tässä olis linkki siihen videoon :) Lankku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti