torstai 13. maaliskuuta 2014

Dieetti-päivitystä

Elikkäs tiistaina meillä oli Markon  kanssa dieetin päivitys kahvikupposten ääressä. Kävin myös InBodyssa ensin. Mittauksessa ei vielä mitään radikaalia muutosta, rasvat tulleet muutama sata grammaa alaspäin. Lihas suht sama ja paino tippunut 2kg.
Marko antoi mulle kuitenkin palautetta että hyvää työtä tähän asti. Katsoi mitä oon nyt dieetin aikana syönyt ja totes et oon tehnyt just niinkun on pitänytkin. Hiljaa hyvä tulee :) Eihän tässä mittausten välissä ollut kuitenkaan kuin 3 vkoa.
Laskettiin siis kaloreita nyt 2000 -> 1800 kcal/vrk. Jälleen Marko laski multa proteeineja ja nyt on proteiinejen ja hiilarien suhde sama. Eli mulla taitaa olla päällä ns. hiilaridieetti :). Ruokavaliosta lähti nyt munat pois ( niin mulla on jääkaapissa n. 40 munaa, täytyy toivoa että pysyvät kunnossa :)), aamupalalle mysliä, aamuvälipalana tonnikalaa ja ruisleipää. Rahkaa vain kerran päivässä. Mutta sitten mun uus rakkaus, bataatti! Bataattia lounaalla lihan ja kasvisten kera. Ai että toi sweet potatoe on hyvää! Päivällinen on sitten pelkkää lihaa ja kasviksia. Iltapalana jogurttia (naturel) ja marjoja. Ihan hyvin on sujunut nää muutamat päivät näillä kaloreilla vaikka kyllä iltasin huomaa et on kalorit pienentyneet, vatsa huutaa ruokaa :)



Maanantaina harjoiteltiin kaverin kanssa hetken poseja ja kävelyä. Otettiin puhelimella muutamat kuvat että saa taas päivitystä missä mennään. Puhuttiin myös että tarttis pika pikaa saada oikeesti hankittua ne kisakengät millä harjoitella kävelyä.







Tuntuu muutenkin että on iskenyt joku kevätpörriäinen. Koko ajan touhuamassa kaikkea. Kotona asiat sujuu, töissä sujuu, treenit sujuu. Olen myös yllättynyt miten olen saanut itseni ylös myös aikaisin aamulla salille. Tänään tein kävelystä poiketen aamulla oikein yläselän treenin. Oma ajatus on ollut aiemmin että ei hitto en mä kykene aamulla klo 06 aikaan mitään treenaamaan. No tänään oli sitten sellanen tilanne että treenit aamulla tai ei sitten ollenkaan, välipäivää en voinut ottaa. Eli pakko oli mennä aamulla. Ihme kyllä sain itsestäni irti tuohon aikaan. Helpotin treeniä sen verran että tein pidempiä sarjoja kevyemmillä painoilla, eli ns. pumppi sarjoja.  Kyllähän siinä hiki tuli.
Töissä oli tänään lyhyt päivä. Piti mennä töiden jälkeen ratsastamaan mutta en muistanut ollenkaan että Defellä oli ell. tulossa tänään. Se siis rokotettiin ja raspattiin niin ei voinut ratsastaa.
Onneksi kaveri sitten lähti lenkille kun kerran oli noin mahtava sääkin. Tunti käytiin kävelemässä metsissä juoruilemassa :)



Vielä olisi yksi työpäivä tälle viikkoa, viikonloppu sitten vapaa. Ajattelin ottaa kunnon treenit viikonlopulle ja käydä heppailemassa. Toivottavasti sää suosisi myös viikonloppuna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti