tiistai 1. heinäkuuta 2014

Synttäripäivän viettoa Tampereella !

Todellakin tänään allekirjoittanut kerryttänyt ikää 26 vuotta ja mitenkäs muuten sitä päivää viettäisi kun bodaillen :)

Neiti kesäheinä v. 1996 niin ja oon mäkin joskus oikeasti ollut blondi :)

Aamupäivästä lähdettiin Terhin kanssa kohti Tamperetta. Oli sovittu kuntotsekki Harrin kanssa klo 13.30.  Mua vähän jänskäs että mitähän palautetta tulee kun paino huidellut nyt 69kg yläpuolella ja kun ei sitä turhaa flädää kuitenkaan halua liikaa ottaa. 
Ensiks tsekattiin kondis, Bullikin tuli siihen sitten katsomaan kun sattui olemaan paikalla. Taas sitten esittelin anatomiset asennot alusvaattesillaan. Selkä leviää jo mutta lavat meinaa pullahdella piiloon. Sain kyllä taas hyviä vinkkejä poseeraukseen esim. siinä että missä asennossa olen tuomareihin  nähden. Mutta ai että mä olin ihan fiilareissa taas palautteesta. Tiiäättekö kun ne tyypit sanoo että sun kropassa on potentiaalia, ai että!
Ja kuitenkin ajatus on että kisat vasta vuoden päästä, vähänkö oon kondiksessa sillon!


Juteltiin siinä Harrin  kanssa sitten että miten muuten on sujunut. Paino on tällä hetkellä kuulema ok mun pituselle ja ilmeisesti mun koostumuskaan ei oo liian löysä ;) Kävin tänään aamulla vaa'alla jotta pystyin sanomaan juuri tämän hetkisen tilanteen, tänään aamulla vaaka näytti 70,3kg. Puhuttiin myös siitä että turha lähteä painoa nostamaan liikaakaan eli ottamaan liikaa läskiä siis. Treeniohjelmaakaan ei vielä lähdetä muuttaamaan vaan sovittiin että seuraava kuntotsekki elokuun alussa kun mulla on seuraava lomapätkä ja siinä katsotaan sitten uutta treeniohjelmaa. Puhuttiin myös loman ruokavaliosta. Lähden siis lauantaina ahvenanmaalle joten viikko treenilepoa. Sain luvan syödä vapaammin, eli ei tarvitse puntarin kautta kaikkea laittaa ja saa ottaa vähän rennommin. Mutta siis ei tietenkään millekkään mättölinjalle lähdetä. Pitää vain huolehtia että on proteiinia joka aterialla. Hiilaritkin putoaa kuitenkin jonkin verran kun jää treenijuomat pois.
Hyvä fiilis jäi kyllä ja oikeaan suuntaan tässä mennään!

Uudet treenipökät, väri ei tässä ihan pääse oikeuksiinsa :)

Toimistolta mentiin Terhin kanssa käymään Body Actioinilla. Munhan piti etsiä niitä käyttöhousuja mutta päädyinkin etsimään kaikke muuta. Liikkeessä oli kaikki Bia Brazilit -15% ja pakkohan niitä oli vähän sovitella. Kokeilin myös Six Deucen housuja sekä Freddyjä. Näitä eri merkkejä kokeiltua päädyin kuitenkin BBhin, ne vaan sopii mulle niin hyvin! Six Deuceset tuntu tällä hetkellä ihan makkaran kuorilta ja ne Freddyn treenihousut, omg... Jäi ihan ihme kohtaan reisiin kiinni ja ei todellakaan ollu mun juttu! Ainakaan tuo malli mitä kokeilin.. Meinasin taas ostaa pinkit BB-housut mutta Terhi ehdotti että kokeilisin noita keltaisia mitkä kuvassa ovat. Ne oli siis niin päheet päällä! Väri on kirkkaampi mitä tuossa kuvassa näkyy.


Vietettiin kaupassa liikaa aikaa ja äkkiä gymille tekemään jalkoja! Tehtiin Terhin kanssa yhteistreeni ja olipas kiva treenata pitkästä aikaa kimpassa kaverin kanssa. Ja kyllä tuolla WFCllä on vaan niin hyvä treenata jalkoja! Päätin vähän lisäillä takareisille painoa ja toimii ! Salilta suunnattiin junalle ja takaisin Hyvingeelle. 

Lihavat lähössä lenkille ;)

Oon jotenkin viime aikoina alkanut uskomaan oikeasti siihen että kaikella asioilla on joku tarkoitus. Esimerkiksi koin joskus häpeää ja saamattomuutta siitä että en saanut koulua käytyä loppuun. Olen nyt alkanut ajattelemaan että ehkä silläkin oli joku tarkoitus että valmistuin vasta nyt. En olisi ehkä hurahtanut salitouhuun silloin vuosia sitten jos asiat olisivatkin olleet toisin. Olen jotenkin myös yllättynyt itsestäni että ajattelen asioista nykyään näin. Mietin tässä myös tänään näin syntymäpäivän kunniaksi että tämä on ehkä mun elämäni paras vuosi; valmistuin, mulla on mukava työpaikka, ihania ja erilaisia ystäviä ja ennen kaikkea tämä mun uusi elämäntapa ja kaikki mikä siihen liittyy. Uskon myös että kaiken edellämainitun myötä olen oikeasti kasvanut aikuisemmaksi sekä kasvanut ihmisenä. Huoh, olipa henkevää :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti