tiistai 29. huhtikuuta 2014

Maanantain kuulumiset!

Viikonloppu tuli ja meni ja niin se maanantai koitti!


Lähdin aamusta siis klo 10 junalla kohti Tamperetta. Olin nukkunut edellisen yön todella levottomasti ja heräsinkin jo 5.50. No kävin sitten aamulenkillä ennen Tampereen reissua. Olipas jännää pitkästä aikaa mennä julkisilla ja ihan yksinään. En käytä juuri ollenkaan julkisia ja siksi tuo junallakin kulkeminen on vähän jännää. Olin ostanut liput etukäteen netistä (mobiililiput) niin ei tarvinnut sitten junassa miettiä niitä. Junamatka meni kirjaa lukiessa ja musiikkia kuunnellessa.


Mutta siis syy miksi menin Tampereelle; Olin reilu viikko aikaisemmin laitellut sähköpostia Fitfarmille Jari Mentulalle. Kerroin että olisin kiinnostunut tulemaan kuntotsekkiin ja keskustelemaan mahdollisesta valmennuksesta. Mulla oli siis nyt maanantaina Tampereella klo 12 Fitfarmin toimistolla kuntotsekki. Paikalla oli myös Harri Forsberg. 
Olin ostanut oikein bikinitkin missä olisin itseäni esitellyt mutta herrat vain totesivat että ota vain vaatteet pois, päästään nopeammin kun et ala vaihtamaan. No luojan kiitos mulla oli uudet viikonloppuna ostetut alusvaatteet eikä mitään mummorytkyjä (no jos totta puhutaan niin en koskaan käytä mitään mummorytkyjä :D). Tein siinä sitten käännökset heidän edessään. Varmistelivat vielä että niin olihan se Body fitness sun laji. Totesin että joo, bikini ei ole mun juttu. Kertoivat että selässä/olkapäissä/yläkropassa hyvin lihaa, jalkoihin ja peppuun tarvitsee lisää. No kommentti oli juuri sitä mitä itsekkin ajattelin. Koin kuitenkin että kaikki palaute mitä sain oli positiivisita. Jari kysyi että milloin olin itse ajatellut että kisoihin. Kerroin että 2015 keväällä tai syksyllä. Palautetta sain että viimeistään syksyllä 2015, eli oletan että kondis on nyt jo aika hyvä. Kerroin kuitenkin että mun eka tavoite on vain päästä lavalle ja haluan että kunto on hyvä kun sinne mennään, en halua kiirehtiä. 
No herrat sitten kertoivat että sovitaan valmennuskuviot ja tehdään alkukartoitus ja aletaan hommiin. Ei siis enää mietitty ollenkaan että aloitetaanko valmennus vai ei, vaan se alkaa!


Eli tästä eteenpäin mun valmennuksesta vastaa Jari Mentula  ja lavalle tullaan nousemaan Fitfarmin tiimissä v. 2015! Olen niin iloinen tästä muutoksesta ja kaikesta palautteesta mitä olen tämän asian tiimoilta saanut. Motivaatio kympissä!


Ja kun kerran Tampereella olin niin ajattelin että nyt on vihdoin aika vierailla Biancaneven liikkeessä ja käydä ostamassa kisakengät jotta pääsee treenaamaan. Päädyin muutaien kokeilujen jälkeen tälläisiin remmillisiin aika peruskenkiin. Tai onhan niissä kuitenkin vähän tuollaista koristelua. Mutta olivat jalassa todella hyvät ja tuntui että ei olisi ollenkaan kenkiä jalassa. Ja nämä kengät maksoivat 78 €. Mukaan tarttui myös vähän vaatetta Biancaneveltä. Kyselin jo alustavasti bikineistä ja siitä että milloin kannattaa alkaa sovittelemaan yms. Ai miten niin vauhti päällä?


Kävin myös syömässä Tampereen reissulla. Olin kuullut että keskustassa sijaitsee ravintola missä saa itse määritellä minkäkin raaka-aineen määrän omaan annokseen. Ravintolan nimi oli Fit wok. Omaan annokseen otin täysjyväriisiä, kanaa, herkkusieniä ja chilikastiketta. Lisänä oli kaali/porkkanaraaste, lisäksi kivennäisvettä. Lounaan hinta oli 9,50€. Kauhean vaikea suhteuttaa onko kallis vai ei kun harvoin käy ulkona syömässä. Täytyy kyllä sanoa että ruoka oli hintansa arvoista!


Olen nyt vääntänyt viimeisiä koulujuttuja. Ja juuri äsken ilmoittauduin valmistujaisjuhliin joten kai tää nyt alkaa olla todellista. Ei ole enää kuin toukokuu ja sitten ei tarvitse miettiä opiskeluja vähään aikaan ja voi keskittyä vain treenaamiseen ja kohti kisoja!





 

1 kommentti:

  1. Hieno juttu, hyvä päätös :-) Sit vaan meidän kanssa posettelemaan!

    VastaaPoista