tiistai 15. huhtikuuta 2014

Motivaatio buusti!

Ensinnäkin haluan aloittaa tämän postauksen toteamalla itselleni että; Ajattele, enää 1,5kk niin olet muodollisesti pätevä lähihoitaja!
Tietämättömille tiedoksi siis; Olen aloittanut lähihoitajan työt epäpätevänä jo 18 vuotiaana. Päiväkodissa olin muutaman vuoden lastenhoitajan sijaisuuksia tekemässä. Lisäksi tämän työn ohessa tein keikkaa lastensuojelulaitokseen. V. 2009 olen siis aloittanut lähihoitaja opinnot päiväopiskelijana. Kävin kuitenkin samalla töissä ja ostettiin samana vuonna Defe. Joten tästä yhtälöstä voi laskea että jonkun taso laskee kun on noin monta isoa asiaa samaan aikaan meneillään. No mun kohdallahan se oli opiskelu. Koulu oli vähän jäissä välissä ja tein vain töitä. V. 2012 joulukuussa aloitin nykyisessä työpaikassa tekemään tutkinnon loppuun oppisopimuksella ja nyt siis viedään viimeisiä ja en meinaa housuissa pysyä kun ajattelen että oikeasti se on kohta OHI!!
Eli vinkkinä kaikille; Hoitakaa ne opiskelut ensin!
Mutta toisaalta en kadu mitään aiempia valintoja; mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä. Uskon että olen näistä vuosista kuitenkin jotain oppinut ja että se on mua ihmisenä ja ammattilaisena kasvattanut.


Dieetti on lähtenyt rullaamaan hyvin ja uskon että tankkauspäivä tuli oikeasti tarpeeseen. Ei ole tehnyt mieli napostella ja nyt on motivaatiota dieetata. Mähän otin nyt siis myös burnerit mukaan. No kävin tänään aamulla vaa'alla kun täällä Tervakoskella taas olen. Vaaka näytti aamulla 67,6kg, wuhuuu :p Oli tietysti sitten pakko ottaa vielä kroppakuvia itsestä, että miltä se kroppa näyttää kun paino on laskenut aika hyvin.



Laitoin pikkuveljen kuvaamaan selkää että saisi itse taas vähän näkökulmaa että miltä siellä osastolla näyttää 



Ihan tyytyväinen olen kyllä kroppaan tällä hetkellä kaiken kaikkiaan. Ja nyt kun tuntuu että omallakin silmällä näkee että lähtenyt sitä rasvaa palamaan :)



Aamuerobisia olen harrastanut täällä Terviksessä koiria lenkittämällä. On jotenkin katu-uskottava olo kahden pikkuhirviön kanssa. On muutenkin tullut lenkitettyä koiria kun aamulla. Koiran kanssa olisi kyllä mukavampi kotonakin käydä aamuaerobiset lenkkeilemässä mutta koiraa en silti tähän tilanteeseen ottaisi sillä se vaatisi liikaa huomioita ja hoitoa. Se ei vain yksinkertaisesti sopisi tähän mun aikatauluun. Ehkä sit joskus :)


Tänään olin siinä ajatuksessa että mulla olisi ollut Vesan hieronta klo 15. No Vesa soitti sitten yhden jälkeen että missä olet, piti olla hieronta. O-ou olin kyllä juuri menossa salille mutta myöhässä jo tästä ajasta. Noo sovittiin että sovitaan uusi aika sillä oli pakko mennä tekemään treenit. Tein takareisi/pakaratreenin ja ai että meni kyllä hyvin perille. Kävin vielä solkussa salilla ja sitten... tittidii... kävin sovittelemassa alusasuja! Ensi viikolla siis esitellään muutaman muun kanssa Change Lingerien Hyvinkään liikkeen alusasuja/bikinejä. Mähän olen siis jo kerran esitellyt ko. liikkeen alusasuja meidän kuntosalin pikkujouluissa joten on jo ihan tuttua hommaa. Ihanat vaaleanpunaiset saan esiteltäväksi sekä bikinit mitkä eivät ihan ehkä ole mun ykkösmakuun mutta näyttivät kyllä hyvältä päällä. Tytöt siinä puhui jotain että esiteltäis myös urheiluvaatteita mutta se jää vielä nähtäväksi... Hihi, onpas kiva päästä taas hyppimään alusasuissa (normaalia? ja esittelemään itseään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti