sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Nordic Fitness Expo katsojan näkökulmasta

Eilen vietettiin päivää Terhin ja Mikaelan kanssa Lahdessa Body fitneksen- ja Fitneksen SM-kisoja katsoen. Eilen sunnuntaina siellä oli tosiaan myös Bikinitkin lavalla mutta päädyttiin siihen että ei jääty niitä katsomaan sillä luokkien välissä oli hirveän pitkä tauko ja kellään ei oikein ollut niinkään mielenkiintoa jäädä bikineitä katsomaan.





Kierreltiin messualuetta vähän ennen kuin kisat alkoi. Parannusta viime vuoteen oli mielestäni se että messualue oli laajempi ja tuntui että on enemmän tilaa liikkua ja katsella. Myöskin katsomoon sisäänkäynnin paikkaa oli muutettu. Hetki kierreltiin ja sitten mentiin ottamaan paikat katsomosta. Järjestys luokissa oli; -163, -168 (mun pituusluokka) ja +168. 
Lyhyessä sarjassa mun suosikki oli Iina joka sitten voittikin ko. luokan. Mimmillä on kyllä lihasta ja muutenkin hän näytti kaikinpuolin erittäin kauniilta.
Keskipitkässä luokassa oli myöskin kovakuntoista porukkaa. Ko. luokassa kisasi myös Katja Paju joka on myös täältä Hyvinkäältä, hän sijoittui luokassa toiseksi. Luokan voitti Hanna Saario ansaitusti.
Pitkässä luokassa olikin sitten melkeinpä pelkkää Fitfarmin porukkaa. Oli kyllä kova lineuppi! Bettina voitti ko. luokan ja tuli itsekkin jotenkin niin onnellinen olo hänen puolestaan kun näki sen onnen mitä hän koki! Ansaittu voitto koska Bettina on kyllä niin hyvässä lihassa! Siinä on kropassa on mielestäni hyvä määrä massaa ja sellaisen kropan itsekkin haluaisin!

-163cm

-168cm

+168cm

Palkintojen jaon jälkeen kierreltiin vielä messualueella vähän shoppailemassa. Mun kohdalla se todella tarkoitti että VÄHÄN shoppailin; yhden paidan. Olisihan siellä ollut vaikka mitä lisäravinnetta yms. tarjolla, mutta aion ne itselleni hankkia nyt vain sponsoriltani Sporttimekasta. Olen muutenkin hirveän huono ostamaan tuollaisessa hälinässä kun pitäisi rauhassa saada tutustua tuotteeseen ja miettiä että kannattaako sitä ostaa. Niin ehkä mulla on vähän jotain tälläisiä neuropsykiatrisia piirteitä ;). 
Oli kiva nähdä kaikki tuttuja ja vaihtaa kuulumisia. Oli taas kiva huomata kuinka paljon sitä on saanut uusia tuttavuuksia tämän lajin kautta, ja vielä samanhenkistä porukkaa!

Ollaan Terhin kanssa aika timmissä kunnossa ;)

Oli kyllä kaikenkaikkiaan kivat kisat ja tulivat nyt itselle juuri oikeaan saumaan. On tosiaan ollut pientä väsymystä havaittavissa tähän touhuun. Pystyin kuitenkin nyt kuvittelemaan että jos se olisi niin että itse olen tuolla lavalla vuoden päästä. Ja kyllä kun nyt itseäni katson niin näen että se on realistista. Sitä on vain vaikea kuvitella ennen kuin siellä on. 
Tämä viikko mulla on kevennetty viikko sillä en tosiaan muista että kauanko siitä on jo aikaa kun viimeksi mulla se oli (varmaan sillon kun olin kipeänä). Kroppa kyllä perjaatteessa tuntuu jaksavan mutta mieli ei. Parempi nyt siis ottaa kevyt viikko väliin. Suunitelmissa olisi kevyttä (oikeasti kevyttä, mitenköhän kykenen) salitreeniä ja enemmän ratsastusta, saa vähän ajatuksia pois salista. Myöskin vanhempien koirat tulee mulle keskiviikkona hoitoon niin ei haittaa yhtään tämä kevyt viikko nyt! Lisäksi ensi viikolla mulla on kuntotsekki, Killen treenit ja sitten viikonloppuna Bullin treenileiri, eli sopii vähän latailla ennen sitä!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti