torstai 9. lokakuuta 2014

Mitä jos mä en bodais?


Mitä jos mä en bodais?

Todennäköisesti painasin ehkä saman verran kuin nytten mutta mun koostumus olisi paljon löysempi. Todennäköisesti mulla olisi sellainen kiva vararengas tuossa keskellä. Tai no ehkä olisin kuitenkin aika tasapaksu koska läskihän kertyy mulla joka puolelle. Myöskin rintani olisivat varmaan 2 kertaa isommat kuin nyt. Muistan aina sen kun näin yhden kaverini (ei oltu nähty varmaan vuoteen) ja hän kysyi että olenko tehnyt rintojen pienennysleikkauksen? En, olin vain aloittanut treenaamisen.



Mitä jos mä en bodais?

Mä olisin ehkä luonteeltani vielä kärsimättömämpi kuin nykyään. Olen aina ollut sellainen että en malttaisi odottaa että asiat tapahtuu tms. Treenaamisen myötä olen joutunut opettelmaan kärsivällisyyttä sillä tuloksiahan ei synny nopeasti. Toisinaan kyllä vieläkin tämä kärsimätön luonne puskee jossain tilanteissa esille mutta se on vähän paremmin kontrollissa kuin ennen.

Mitä jos mä en bodais?

Mun elämä ei ehkä olisi näin kiireistä. Toisaalta mulla olisi ehkä joku toinen asia mikä veisi mun kaiken "vapaa-ajan". Vanhemmiten olen oppinut sen että olen vähän sellainen ihminen että koko ajan pitää olla tekemässä jotain tai joku homma mikä pitää aktiivisena vapaa-ajallakin. Ennenhän mun ajan vei heppa, nyt sen vie gymi.


Mitä jos mä en bodais?

Mä en ois oppinut kaikkea tätä mitä mä tiedän nyt ravinnosta. Mä söisin varmaan onnellisena kaikkea "terveellistä" ja miettisin että miks mä en vaan laihdu tms? Musta on myös hienoa että tiedän ravinnosta jo niin paljon että voin myös neuvoa muitakin ja muut pyytävät multa neuvoa. Toisaalta välillä tieto lisää tuskaa ja ois kiva välillä että ei olisi niin tietoinen kaikesta. Koen myös että kroppa voi oikeasti hyvin kun ruokavalion pitää puhtaana.


Mitä jos mä en bodais?

Mä en olisi niin itsevarma kuin nyt. Kokisin edelleen epävarmuutta itsestäni ehkäpä ulkonäköni takia. En ole ennen pitänyt itseäni kauniina tai niinkään hyvännäköisenä, ehkä ihan vain tavallisena. Nykyään katson itseäni peilistä ja koen aidosti olevani kaunis ja hyvännäköinen, kuitenkaan olematta ylimielinen siitä asiasta. Koen myös että itsevarmuus mitä olen saanut vaikuttaa myös esimerkiksi työelämääni. Menen rohkeasti tilanteisiin, saan suuni auki, otan vastuulleni töitä, koen että kykenen näihin. Koen myös olevani henkisesti vahva ja tekemieni elämän muutosten takia myös psyykkinen "kestävyys" on parantunut.


Mitä jos mä en bodais?

Mulla olisi ehkä enemmän rahaa mitä käyttää. Toisaalta menisikö se raha johonkin järkevään. Nyt kuitenkin sijoitan itseeni ja omaan hyvinvointiini. 

Mitä jos mä en bodais?

Mä en jaksaisi ratsastaa Defellä niin hyvin kuin jaksan nyt. Vaikka aiemmin ratsastin joka päivä niin en koe että olisin ollut yhtä kykeneväinen siellä hevosen selässä kuin nyt olen. Hyvä lihaskunto sekä kehonhallinta kunnon myötä ovat parantaneet minua ratsastajana.


Mitä jos mä en bodais?

Mä polttaisin varmaan edelleen tupakkaa, koska "eihän mulla olisi mitään motivaatiota lopettaa". En kokisi että tupakointi olisi "rasite". Kaikkihan siis tietenkin tietävät tässä nyky-yhteiskunnassa mitä tupakka tekee. Mulla tupakoinnin lopettaminen vaikutti eniten verenpaineisiin, vaikka ei ne korkeat aiemminkaan olleet. Myöskin jos mä en bodais niin kävisin varmaan aika usein baarissa ja käyttäisin alkoholia. 


Mitä jos mä en bodais?

Mulla ei olisi näin hyvät välit mun vanhempiin. Koen että tämä elämäntapa on lähentänyt meitä ja on kivaa että voimme myös yhdessä bodailla. Kaikista parhaalta tuntuu kun vanhemmat kehuu ja aina muistelee sitä millainen mä olin ennen ja mitä olen saanut aikaan. Musta on myös hienoa että mun nuorin veli on innostunut myös bodailusta ja voin häntä opettaa.


Mitä jos mä en bodais?

Mulla ei olisi niin paljoa ihania uusia ystäviä. Mä olen saanut paljon uusia hyviä ystäviä tämän elämän tavan kautta. Olen myös huomannut ystävistä että ketä niitä oikeita ystäviä on. Tämä elämäntapahan rajoittaa sosiaalista elämää aika lailla. Musta on ihanaa että mulla on kavereita jotka muistaa mut vaikka mä en aina kerkeäisi olemaan yhteydessä. 


Mitä jos mä en bodais?

Mä en varmaan olisi löytänyt mun miesystävää. Tai se löytänyt mua, miten sen nyt haluaa ajatella. On ihanaa että voi olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei yritä muuttaa sua tai sun elämäntapaa. Meillä on yhteinen harrastus, mutta voidaan tehdä sitä yhdessä niinkuin erikseenkin. Saan kannustusta ja tukea ja se jaksaa kuunnella kun mä kiukuttelen. Ei oo helppo homma :)

7.10.2014

Tälläisiä asioita pyörinyt mielessä viimeaikoina kun olen joutunut itselleni miettimään syitä että mikä järki tässä touhussa on. Treenaamassa olen käynyt normaalisti yms. mutta on meinannut alkaa vähän uupumusta tulemaan. Nyt kuitenkin tänään tuntui että alkoi taas draivi olla päällä ja treeni kulki. Myöskin ajatukset ovat olleet positiivisempia! 
Huomenna vielä suuntaan töihin ja sitten olisi viikonloppu vapaa. Sunnuntaina suunnataan Lahteen ja NFE! 

Ainiin, ja tässä mun uus lookki! Mä oon niin tyytyväinen tähän ja nyt on vielä upeempi olo !







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti