keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Miten menee, noin niinku omasta mielestä?


Tämä viikko alkoi ihan mukavissa merkeissä. Olin jo sunnuntaina töissä joten maanantai oli työpäivä numero 2. Jos ajatellaan että miten mulla töissä menee, niin omasta mielestä aika kivasti. Ja kai muidenkin mielestä kun ei ole tullut sanomista ;).  Töissä tuntuu että nyt on aika hyvä flow menossa ja asukkaiden kanssa homma toimii aika kivasti. Meidän asukkaat on kyllä niin ihania kun ne on niin kiinnostuneita tästä mun projektista, paras kommentti mitä oon ehkä kuullut on "kyllä näkee että oot paljon raejuustoa syönyt".
Koko ajan on myös vähän jotain tekemistä ja asiaa mutta niin itsellä ainakin pysyy parhaiten tatsi päällä. Olen ihmisenä ja työntekijänä vähän sellainen että jos ei ole mitään mitä pitää tehdä niin jään aika passiiviseksi ja ärsyynnyn välillä siitä jos ei ole mitään tekemistä.  Siksi esimerkiksi en tykkää hirveästi olla kesäaikaan töissä koska sillon ei töissä arkirutiinit pyöri ja saattaa olla paljon "luppoaikaa". 

Maanantaina Defen kanssa ilman satulaa

Kotona menee aika kivasti. Tai kohtahan se mun koti muuttuu viralliseksi kunhan saa kaikki tavarat muutettua. Niin ja siis en ole vielä aloittanut pakkaamaan. Tosiaan se taitaa jäädä sinne lomaviikolle. Kotona mä arvostan sitä että saa rauhassa harrastaa omia asioitaan ilman että siitä tulee sanomista. Tai no en mä tätä treenausjuttua oikein laske enää harrastukseksi koska koko arki pyörii sen ympärillä. Saa siis syödä rauhassa, käydä treenamassa yksin ja välillä yhdessä. Kotona saa olla oma itsenäs, voi kiukutella jos kiukuttaa ja iloita ehkä toistenkin mielestä hölmöistä asioista.  Monesti myös kuulee sitä että kuinka parisuhde muuttaa ihmistä tai hänen tekemisiään. Omasta puolesta voin sanoa että koen olevani enemmän tasapainossa itseni kanssa ja koen että se heijastuu ainakin töissä työotteeseeni. En ole myöskään parisuhteen myötä lihonnut, ainakaan sen takia että en pitäisi itsestäni huolta. Uskon että parisuhde on vaikuttanut kaikinpuolin positiivisesti elämääni. 
Niin ja tallilla saa käydä rauhassa ilman että tulee sanomista. Vielä en ole häntä tallille saanut kyllä mukaan, joten sitä odotellessa ;)

Viime viikolla olkapäätreenin jälkeen

Salilla on tällä viikolla ollut aika hyvä tatsi päällä. Tai no en ole tälle viikkoa tehnyt vasta kun jalat kerran ja eilen selkää. Alkaa vähän nykyinen ohjelma jo maistua puulta joten olen vähän muutellut jutttuja jotta olisi mielekkäämpää treenata. Kävin tiistaina esimerkiksi tekemässä jalat Fitillä vaikka teen ne aina kuntokeskuksella. On noissa painoissa kyllä eroa tai sitten mun jalat on saaneet hirveästi voimaa viikossa. Kyykyssä sain kyykättyä 80kg esimerkiksi. Aika hyvin sai supersarjat tehtyä, aina oli melkein kyllä laite varattuna mutta kunhan sai suunsa auki niin pääsi tekemään. Hackin versioin smithtelineeseen; laitoin laudan kantapäiden alle ja kyykkäsin kapealla. Kyllä meni tämä liike etureisille niin että vieläkin tuntuu. 

Selkä eilen 19.11 treenin jälkeen

Olen nyt venytellyt hieman ja kotona rullaillut foam rollerilla. Eilen tehdessäni selkätreeniä tuntuivat lavat aika irtonaisilta sekä ottivat hyvin treeniä vastaan. Ja lopputuloksena on ylläoleva kuva. Eli on tästä pienestäkin kehonhuollosta ollut näköjään jotain hyötyä. Kyllähän mä sen oikeasti tiedän että siitä on ;) Muuttelin kanssa vähän liikkeitä selälle, tai no en nyt hirveästi mutta muutamia. Tein esimerkiksi kulmasoutua käsipanoilla yksi käsi kerrallaan sekä pulloveria selälle käsipainolla. Eilen mulla kävi myös muuten sellainen juttu että unohdin totaalisesti treenijuomat kotiin, huomasin sen vasta kun olin jo salilla. Laturin olin juonut jo kotona kyllä. No ei siinä mitään, meni se treeni aika hyvin veden voimallakin kun oli kaikkea uutta liikettä. Ainut ero minkä huomasin treenin jälkeen oli se että mulla oli ihan hirveä nälkä heti treenin jälkeen. Mun treenijuoma ja palkkari on niin tujua että yleensä treenin jälkeen tuntiin ei ole nälkä, mutta nyt oli!


Eli noin niinkun kaiken kaikkiaan menee aika kivasti. Kohta on loma ja muutto edessä. Uudet treeniohjelmat saan marraskuun lopussa. Rahallinen tilanne kokee pian kasvun ja olen luvannut itselleni ja Defelle hankkia kaikkea kivaa. Joulun olen töissä mutta olen jo aika sujut sen kanssa. Ajatuksissa on myös välillä siintänyt maaliskuu ja tuleva dieetti. Malttamattomana odotan että mitä sieltä rasvan alta paljastuu!

Vauhdikasta loppuviikkoa!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti