sunnuntai 23. marraskuuta 2014

10 things you didn't know about me !

1. Oon oikeesti aika prinsessa. Tai ainakin olin lapsena. Vaihdoin mekkoja monta kertaa päivässä kun olin pieni. Vanhemmiten tämä tapa on myös jäänyt. En tykkää olla samoissa vaatteissa montaa päivää, lisäksi saatan päivän aikana vaihtaa vaatteita. Sillon kun kävin ulkona usein niin tapana oli myös aina ostaa uusi mekko joka baari reissulle. Tällä hetkellä tämä prinsessa-moodi on vähän hakusessa mutta jahka se tästä taas löytyy kun alkaa rasva palamaan ;)


2. Tykkään katsella kuvia itsestäni. Tai tämä on tullut sen myötä kun olen saanut kroppani kuntoon. Saatan usein jumiutua katsomaan omia kuviani ja analysoimaan niitä. Saatan myös kotona tarkastella vartaloani peilin edessä usein. Tykkään myös esitellä kroppaani (tai no lihaksiani) ja tykkään myös kun mun lihaksia kehutaan :p Haluaisin joka päivä laittaa kuviani esim. Instagramiin missä pullistelen mutta joku raja sentään....


3. Mä muistan ihan kaiken. Kaiken turhan siis. Mitä kelläkin oli päällä missäkin tilanteessa. Mitä joku sanoi ja millä tyylillä kellekkin. Muistan yleensä myös kaiken mitä mun pitää tehdä ja välillä se ärsyttää koska olis ihan kiva oikeasti unohtaa tehdä jotain asioita. Ja myös sillon kun mä olen auton kyydissä niin ei tarvita navigaattoria, koska muistan  kaiken. Töissäkään ei aina tarvita listoja, koska mä muistan kaiken!


4. Analysoin liikaa omaani- ja muiden toimintaa. Miten mä nyt teen tän asian että kaikki sujuis parhaiten? Tai jos mä tekisinkin noin, eiku siis noin. Miks toi teki nyt noin toi tyyppi? Miks se vastas mulle tolla äänensävyllä, onkohan se nyt vihanen. Joo ärsyttävää, tästä tulee kyllä välillä sellanen soppa että on pää ihan sekasin :D


5. Kiihdyn nollasta sataan. Joo siis ärsyynnyn aivan liian helposti ja välillä oikeesti ihan turhista asioista. Joku sanoo väärän sanan niin kaboom! Olen kyllä onneksi oppinut vähän hillitsemään itseni, tai no en ainakaan aina sano ääneen jos ärsyynnyn.


6. Sanon aika suoraan mitä ajattelen. Edelliseen viitaten, sanon välillä turhan helposti suoraan mitä ajattelen. Hyvähän se on välillä sanoa asiat niinkun ne on, mutta välillä olisi hyvä pitää ajatukset omanaan. Mulle on kyllä sanottu että on hyvä kun puhun suoraan, mutta usein olen ollut tilanteissa että olisi ollut parempi pitää suu kiinni.


7. Mun elämä ei ole koskaan tasaista. Aina on joku juttu mikä on työn alla tai luo pientä painetta. Toisaalta koen että toimin paremmin pienen paineen alla. Eli onko se se tiedostamaton mieli mikä ajaa mut aina sellaiseen tilanteeseen missä olen pienessä paineessa. Sen tiedän että passivoidun jos ei ole mitään "meneillään".


8. Mä en ole romanttinen. Joo en tosiaan, mun miesystävä voi varmaan allekirjottaa tän. En kaipaa romanttisia illallisia tai muuta sellaista. En käytä sanoja "kulta, rakas", mun mielestä ne kuulostaa jotenkin tyhmältä mun suussa. Mulle kelpaa parisuhteessa se että on hyvä olla yhdessä ja molemmat sen tietää, en kaipaa mitään suurta ja hienoa. 


9. Olen huono kieltäytymään. Ajaudun usein erilaisiin tilanteisiin koska en osaa kieltäytyä. Nuorempana vannoin aina että en mene päiväkotiin töihin. Jotenkin silloin vain ajauduin sinne töihin kun äiti ehdotti. Vannoin myös että en koskaan mene lastenkotiin töihin, mutta jotenkin vaan ajauduin sinne kun äiti ehdotti. Tein parhaillaan 3 eri paikassa töitä samaan aikaan kun en osannut sanoa ei. 


10. Mun lempi TV-sarja on Emmerdale. Oikeesti, oon ihan koukussa. Koskaahan en ole kotona kun se tulee mutta pakko on joka jakso katsoa Katsomosta. Jotenkin olen sitä sarjaa vaan ajautunut seuraamaan ja yhtään jaksoa ei voi missata!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti