tiistai 2. joulukuuta 2014

Sokerikoukku, tuo pirulainen....


Kyllä, myönnetään.... Viime aikoina on tuo ote vähän lipsunut ja tullu "maisteltua" vähän ohjelman ohi. Olen antanut itseni välillä ottaa vähän makeaa jos on ollut tarjolla mutta nyt se "vähän" on mennyt jo yli. Viimeinen niitti tälle oli tänään työpaikan asukkaiden pikkujoulut. 
Viime aikoina myös naamaan on alkanut ilmestyä kaikenlaisia epämukavia näppylöitä mitkä eivät ole ollenkaan kivoja. Tälläisiä mulla ei yleensä koskaan ole mutta nyt on! 
Lisäksi kun olen ottanut herkkuja vähän ohi ohjelman niin olen juonut liian vähän. Ja todennäköisesti silloin myös syönyt liian vähän kun olen jotain skipannut koska makea on saanut voimaan pahoin. Huomaan että myös pään sisäinen järjestys on mennyt sekaisin mikä luo ärsyynytmistä.
Olen tavallaan suonut itselleni tälläisen ohi syömisen koska olen "offilla", sanon aina että onpahan jotain mitä sitten polttaa dieetillä. No mutta nyt se saa loppua! 


Kaikki aina sanoo no että "eihän se nyt haittaa tai näy missään jos vähän otat" No ei ehkä oikeasti jos vähän ottaa. Mutta jos ottaa vähän koko ajan, sitten se määrä aina lisääntyy ja kaikki tietää mikä on lopputulos. No joo ehkä mun kohdalla ei niin käy mutta kuitenkin. Mulla sokeri koukuttaa aika samalla lailla kun esim. tupakka. Ei nyt enää ehkä niin pahasti mutta kuitenkin.  Ja se sokerista "vierottuminen" on se kaikkein haastavin. Yleensä kun pystyn viikon verran olemaan ilman niin sen jälkeen ei oikeastaan tee enää mieli. Ja mitä enemmän annan sokerihimojen nyt viedä niin sitä vaikeampaa se dieetillä oleminen sitten on.
Nyt kuitenkin päätin että nyt ei lipsuta sitten yhtään ohi ennen jouluaattoa, silloin suon kyllä ne herkkupäivät! Pyysin mun miesystävää piilottamaan kotona olevat suklaat jotta en heikkona hetkenä niitä syö! Jos kotona ei ole saatavilla herkkuja niin pystyn helposti vapaalla olemaan ilman sillä kaupasta en lähde niitä hakemaan enkä myöskään ruokaostoksilla niitä osta!

Body-tonttu töissä :)

Tajusin muuten tuossa juuri että herttinen sentään! Mä painan nyt melkein 10kg enemmän kuin viime vuonna tähän aikaan! Paino oli tuolloin n. 63-65kg ja nyt se huitelee jo päälle 73kg. Eli kyllä sinne on kai vähän sitä lihastakin tullut, rasvan lisäksi tietenkin. Mutta kyllä sitä joka puolella saa melkein kommenttia että on kasvanut ja on lihasta! Tänään esimerkiksi yksi meidän asukas sanoi "on Sailalla paino noussut, on ottanut lihasta" jonka jälkeen se puristeli mun reittä. :D

Yllä olevat kuvat otettu 11.12.2013

Selkä eilen 1.12.2014

Jalat 30.11.2014

Tämän viikon pidän kevennettynä. Tai viime viikon treeneistä jäi maanantaille kädet koska jouduin olemaan lauantaina töissä 07-19 joka tarkoitti sitä että jalkatreeni meni sunnuntaille ja viikon viimeinen, käsitreeni, siirtyi maanantaille. Tänään kävin kevyesti selkää pumppailemassa sekä vähän vatsoja. Piti myös poseerailla mutta aamu venyi niin että en kerennyt. Huomenna olisi tarkoitus sitten poseerailla jonka jälkeen pääsen taas Vesan hierontaan. Kädet tuntuu olevan aika jumissa joten niitä toivoisin että vähän availtaisiin ja ehkä sitten jalkoja taas!


PS. Enää 3 työpäivää ja sitten alkaa puolentoista viikon loma! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti