tiistai 14. tammikuuta 2014

Kuulumisia

Viikonloppu tuli ja meni. Mulla oli kolmen päivän viikonloppu joten oli paljon aikaa tehdä kaikkea. 

Lauantaiksi olin sopinut kaverin kanssa treffit uimalalle. Tarkoitus oli mennä uimaan ja lillumaan terapia-altaaseen. Uitiin yhteensä n. puolisen tuntia, venyteltiin terapia-altaassa ja käytiin kaksi kertaa ulkona kylmä-altaassa,hui. Vesi oli altaassa +6  ja ulkoilma taisi olla täällä pakkasen puolella. Olen kyllä itse niin nössö että en olisi kyllä varmaan uskaltanut mennä ellei kaveri olisi vieressä huutanut että NYT menet ;). Mutta onneks mentiin, siitä tuli niin hyvä ja rento-olo joka säilyi loppupäivän. Suosittelen kaikille.



Lauantaina kävin vielä Defeä katsomassa kun se tiputti kenkänsä perjantaina meidän maastoreissulla. Tai no jouduin kengän repimään irti maastoreissun päätteksi.

Illalla olin ajatellut vielä käydä salilla mutta olo oli niin flegmaattinen aamun uintien jälkeen että en jaksanut, toisaalta pystyin kyllä ihan hyvällä omalla tunnolla pitämään välipäivän salilta. Suuntasinkin illalla vielä kaverille jossa laitetiin mulle kynnet.
     

Sunnuntaina aamusta suuntasin salille täynnä virtaa aamusta. Paukuttelin menemään olkapäitä ja ai että ne tuntui niin vahvoilta. Itse aina kuvittelen että mulla on heikot olkapäät ja pelkään että saan ne rikki treeneissä. Mulla on leikattu oikea olkapää v.2010, tai laitettu jänteitä kasaan siitä hauiksen päästä ja olkapäätäkin ronkittu siinä. Olkapään liikerata on jäänyt omasta mielestä vajaaksi ja se on jäykempi/heikompi kuin vasen ja siitä voin kyllä itseäni vähän syyttää kun en jaksanut sitä kunnolla kuntouttaa leikkauksen jälkeen.
No kuitenkin... Aloitin pystypunnerruksella tangolla, se on ollut minulle myös sellainen mörkö juurikin olkapään takia. Silloin joskus kun aloitin liikettä tekemään niin pelkkä tanko tuntui raskaalta. Nyt maksimi paino oli 32,5kg x 8. Taas voin todeta että voimaa tullut lisää... Lisäksi tein takaolkapäitä taljassa, pystypunnerrus käsipainoilla (14kg!!), sivunostoja,etunostoja ja lopuksi vielä hartioille olankohautusta. Oli kyllä  mahtitreenit!



Treenien jälkeen kävin Willassa kiertelemässä. Muutamat paidat ostin sekä poikkeuksena Gina tricotista ihanan pinkin urheilupaidan sekä liivit. Yleensä olen treenivaatteiden suhteen aika nirso, tietyt merkit vain kelpaavat sillä olen todennut ne hyviksi ja kestäviksi.  Mutta näytin niin hyvältä toi paita päällä et oli pakko ostaa :). Lisäksi hain uuden paksun treenivihon.
Osteluiden jälkeen kotiin syömään ja kahville ja illaksi vielä salille.




Illalla tein vielä hauksen/ojentajan. Mietin että mitenköhän kädet on väsyneet aamun olkapäätreenissä mutta positiivisesti yllätyin että voimaa riitti vielä. Treeni oli aika lyhyt mutta mielestäni tehokas. Ei tarvinnut illalla miettiä että tuleeko uni.



Maanantaina oli selkätreenit= jalat mustelmilla MAVEista ja muutenkin oli hyvä selkätreeni. Niin ja vedin mavessa enkkoja. Töissä oli maanantaina aika pysähdyttävä päivä vaikka itse en aamusta ollutkaan töissä, riittää kun kuuli muilta että mitä käynyt. Niin jos joku miettii mitä teen työkseni, niin ohjaan mielenterveys- päihdekuntoutujia. 


Eilen tein rintaa töiden jälkeen, joutui vähän taas soveltamaan kun joku oli aina siinä mihin piti mennä. Ihan hyvän treenin sainkin aikaseksi vaikka jäi perusliikkeitä tekemättä. Kotona kävin syömässä ja uimalalle vielä uimaan ja terapia-altaaseen venyttelemään.

Kuva kesältä Paimiosta, porrastreeneistä. 10 kertaa taisin mennä ylös-alas.


Tänään ja huomenna on vapaapäivä sillä viinkonloppu menee töissä. Kohta lähden jalkoja treenaamaan sekä tänään mulla on klo 14 aika jäsenkorjaajalle/urheiluhierojalle. En ole moneen vuoteen käynyt hierojalla joten saa nähdä miten kipeä sitä on sen jälkeen .

       Tässä mä ja mun paras kaveri Lissu :) Viime kesältä Riihimäki rockista :)



Pakko lisätä tämä tänne loppuun, tunnistatko itsesi joukosta ?Stereotypes: Gym

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti